اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 21 پروژه همزمان با سوم خرداد در ابهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر از افتتاح و کلنگ‌زنی 21 پروژه همزمان با سوم خرداد در شهرستان ابهر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 21 پروژه همزمان با سوم خرداد در ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد ربیعی در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پروژه‌های مختلفی در زمینه‌های متنوع برای افتتاح و کلنگ‌زنی در شهرستان ابهر همزمان با سوم خرداد ماه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رژه موتوری و خودرویی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان ابهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: به صدا درآمدن زنگ مقاومت در همه مدارس و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

معاون فرماندار ابهر از افتتاح پایگاه‌های جدید مقاومت بسیج در شهرستان ابهر همزمان با سوم خرداد خبر داد و افزود: برگزاری مراسم شب شعر، خاطره‌گویی و همایش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های شهرستان است.

معاون فرماندار ماهنشان نیز در این جلسه از دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان همزمان با سوم خرداد خبر داد و گفت: چندین پروژه نیز در این شهرستان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسفعلی عزیزی با اشاره به عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای شهرستان ماهنشان تصریح کرد: تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های این روز در شهرستان است.

همچنین مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه از برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در مدارس استان زنجان خبر داد و گفت: دیدار مسئولان، قهرمانان و هنرمندان با خانواده‌های شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی از برنامه‌های این اداره کل است.

حسن عباسی با اشاره به دعوت اداره کل آموزش و پرروش استان زنجان برای حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس در مدارس تصریح کرد: همایش‌های مختلفی نیز در این راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول