اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

افتتاح چهار پروژه شهری در آمل

خبرگزاری فارس: شهردار آمل از افتتاح چهار پروژه همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام محمدباقر(ع) و آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد خبر داد.

افتتاح چهار پروژه شهری در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اشاره به جزئیات پروژه‌های قابل افتتاح در سوم خرداد اظهار داشت: جایگاه اختصاصی سی‌ان‌جی سازمان تاکسیرانی شهرداری که مساحت آن هزار و 200 مترمربع است در سوم خرداد افتتاح می‌شود.

وی افزود: جهت تهیه زمین، آماده‌سازی، ساخت جایگاه، ابنیه، تجهیزات و انشعاب آب و برق و گاز  این مجموعه حدود 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار آمل ادامه داد: زمین چمن مصنوعی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیز از دیگر پروژه‌ها است که با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال احداث شده است.

وی یادآور شد: این مجموعه در مساحتی حدود 710 مترمربع در زمینی به مساحت تقریبی هزار و 700 مترمربع صورت گرفته است.

امیرسلیمانی تصریح کرد: اقداماتی نظیر، زیرسازی و آماده‌سازی بستر، جدول‌کاری، اجرای جوی آب، فنس‌کشی، اجرای سکوی تماشاچیان در ضلع شرقی زمین، اجرای چهار فندانسیون و نصب چهار عدد دکل روشنایی، احداث سرویس بهداشتی و رختکن به مساحت 60 مترمربع آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی گفت: یک فضای ورزشی روباز کامل برای استفاده نوجوانان و جوانان این شهر احداث شده و این مجموعه ورزشی را در کنار سالن‌ غدیر کامل‌تر کرده است.

شهردار آمل همچنین از افتتاح پارک یاسمن خبر داد و گفت: مساحت این پارک دوهزار و 122 مترمربع است که با احتساب زمین، هزینه احداث آن 10 میلیارد ریال شده است.

وی تصریح کرد: امکاناتی از قبیل نصب ست ورزشی، وسایل بازی کودک، نیمکت، سطل زباله، اجرای روشنایی و فواره به همراه احداث فضای سبز در این پارک صورت خواهد گرفت.

امیرسلیمانی اظهار داشت: پروژه دیگری که برای بهره‌برداری در سالروز آزادسازی خرمشهر مورد نظر است ساختمان اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری است که سه میلیارد هزینه دربرداشته، مساحتش حدود 250 مترمربع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عملیاتی نظیر اجرای 150 متر کانیو، احداث یک حلقه چاه، نصب دو عدد سپتیک، ساخت سرویس بهداشتی به مساحت 50 مترمربع و تاسیسات آب و برق و گاز نیز برای احداث آن در نظر گرفته شده است.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول