اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افتتاح پروژه طرح آمایش در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پروژه‌های طرح آمایش صنعت در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

افتتاح پروژه طرح آمایش در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جواد میر امروز در آیین افتتاح نخستین پروژه طرح آمایش در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروزه مدیران بخش‌های تولیدی استان ستون‌های پایدار اقتصاد و ایجاد اشتغال و پیشقراول توسعه و پیشرفت در هر استان محسوب می‌شوند.

وی افزود: نقش مدیران دولتی در استان به منظور حل مشکلات تولید بسیار مهم و قابل توجه است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر تولید را  به عنوان محرک اقتصاد بپذیریم باید یک تفکیک جدی بین واسطه گری و تولید کننده قائل شویم تا تولید و بازاریابی نقش اول را در توسعه و ایجاد اشتغال ایفا کند.

میر به تولید صادرات گرا نیز اشاره کرد و گفت: تولید با کیفیت و صادرات‌گرا نقش بسیار مهمی را در بخش صنعت ایفا می‌کند و محصول با کیفیت در امر رقابت‌پذیری مهم‌ترین اصل است.

وی افزود: کارخانه تیراژه پارسیان تولید کننده اسکلت‌های فلزی پیش ساخته، ‌سوله و ... با 20 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی ایجاد شده که 10 میلیارد ریال آن تسهیلات از بانک صنعت و معدن از طریق طرح آمایش صنعت است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مجموعه 30 نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند و طرح افتتاحی نخستین پروژه  طرح آمایش صنعت در استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول