اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شوشتر خبر داد

افتتاح 4 پروژه بهداشتی درمانی در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شوشتر گفت: چهار پروژه بهداشتی بزرگ در سطح شهرستان شوشتر در هفته‌های آینده افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

افتتاح 4 پروژه بهداشتی درمانی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دکتر جواد شریعتی پیش از ظهر امروز در جمع خیران سلامت شهرستان شوشتر اظهار داشت: در هفته‌های آینده چهار پروژه بزرگ بهداشتی در سطح شهرستان شوشتر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره این پروژه‌ها افزود: این پروژه‌ها شامل زایشگاه الهادی، آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پزشکی شوشتر، غیرسوزهای زباله‌های بیمارستانی و درمانگاه تخصصی بیمارستان خاتم‌الانبیاء است.

شریعتی با اشاره به میزان اعتبارات صرف شده برای این پروژه‌ها تأکید کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر12 میلیارد ریال اجرایی شده‌اند.

وی درباره غیرسوزهای بیمارستانی شهرستان شوشتر گفت: این غیرسوزها از نظر تکنولوژی در حدی است که زباله پس از خروج از این دستگاه‌ها استریل شده هستند و دیگر هیچ تهدیدی از نظر زیست محیطی ایجاد نمی‌کنند.

شریعتی خاطرنشان کرد: نصب این غیرسوزها در شرایط کنونی در بیمارستان الهادی به پایان رسیده است و دیگری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء در حال انجام است.

پیش‌بینی می‌شود که این پروژه‌ها در سفر آتی هیئت دولت به استان خوزستان افتتاح شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول