اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

ظرفیت گورستان کرمان در حال تکمیل است

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان از اجرای پروژه گورستان جدید این شهر خبر داد و گفت: گورستان فعلی کرمان فقط ظرفیت دفن 2 هزار اموات دیگر را دارد.

ظرفیت گورستان کرمان در حال تکمیل است

ابوالقاسم سیف‌اللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: گورستان فعلی کرمان فقط ظرفیت دفن 2 هزار اموات دیگر را دارد.

وی از اجرای پروژه گورستان جدید کرمان به‌عنوان خدمتی بزرگ به مردم این شهر نام برد و بیان داشت: بیش‌ از 7 میلیارد تومان در این گورستان سرمایه‌گذاری می‌شود.

سیف‌اللهی تصریح کرد: با همکاری مناسبی که ارتش با مجموعه شهرداری دارد، بخشی از گورستان جدید تا سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جاده قبرستان جدید کرمان در مرحله آسفالت است، تصریح کرد: تمام امکانات مربوط به امور متوفیان از جمله پزشکی قانونی، مسجد و غسالخانه به گورستان جدید کرمان منتقل می‌شود و دیگر هیچ یک از این امور در داخل شهر انجام نمی‌شود.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: قبرستان جدید کرمان در پشت کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر احداث خواهد شد که از نظر مذهبی، روحی و روانی با مردم این شهر سنخیت دارد.

سیف‌اللهی از اجرای طرح پیش فروش قبرها در گورستان جدید کرمان خبر داد و استقبال مردم از این طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

وی در ادامه ابراز داشت: همچنین کشتارگاه جدید کرمان با همکاری بخش خصوصی طی یک سال و نیم آینده در کیلومتر 14 جاده زرند احداث می‌شود.

سیف‌اللهی درباره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در کرمان افزود: برپایی این نمایشگاه سبب ایجاد روحیه شادابی و نشاط در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در کرمان حدود 250 میلیون تومان هزینه دارد، اظهار داشت: اگر شورای اسلامی شهر کرمان با اجرای این برنامه موافقت کند، نمایشگاه گل و گیاه در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

سیف‌اللهی با تاکید بر اینکه همراهی مردم موجب موفقیت شهرداری است، عنوان کرد: شهردار به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد، بلکه همکاری سایر دستگاه‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و مردم در پیشرفت پروژه‌های شهرداری موثر است.

وی با بیان اینکه بعضی برداشت‌های نازیبا درباره عملکرد شهرداری وجود دارد، بیان داشت: در یکی از نشریه‌های کرمان عکس‌هایی از کارگاه ساخت تیرهای بتنی منتشر شده که این عکس از زاویه‌ای گرفته شده است که تاکید دارد این کارگاه موجب تخریب گنبد جبلیه می‌شود.

شهردار کرمان همچنین به انتقادات غیرکارشناسی شده درباره بلوار جنب گنبد جبلیه کرمان اشاره و تصریح کرد: بزرگ‌نمایی‌های صورت گرفته به گونه‌ای است که انگار دل شهردار یا کارکنان شهرداری برای آثار تاریخی نمی‌سوزد و به آنها توجهی ندارند.

سیف‌اللهی ابراز داشت: اگر شهرداری به آثار تاریخی بی‌توجه بود، طرح بزرگ ساماندهی قلعه دختر و قلعه اردشیر را انجام نمی‌داد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول