اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 100 درصدی اعتبار پروژه غیر ‌هم‌سطح سیدالشهدای زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: اعتبارات مصوب برای پروژه غیر‌ هم‌سطح سیدالشهدای زنجان به صورت 100 درصد اختصاص یافته است.

اختصاص 100 درصدی اعتبار پروژه غیر ‌هم‌سطح سیدالشهدای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهری در اواخر سال گذشته به علت برودت هوا با مشکل مواجه شده بود، اظهار داشت: با مساعدشدن شرایط جوی روند اجرایی پروژه‌های عمران شهری سرعت گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرهای مختلف استان زنجان به مناسبت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفته، افزود: در آستانه سوم خرداد پروژه‌های دیگری در سطح شهرها به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری را 48 پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری در حدود 143 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام تصویب شده در ستاد عمران شهری استان زنجان باید تا پایان سال مالی 90 به پایان برسند.

کریمی با اشاره به اینکه بر اساس نامه‌ای از شهرداری‌های سطح استان زنجان خواسته شده که پروژه‌های مورد نظر برای عمران شهر‌های مختلف را برای تصویب به ستاد عمران شهری ارائه کنند، تصریح کرد: شهرداری‌ها باید پروژه‌های خود را برای تصویب به ستاد ارائه کنند.

وی آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری را از جمله اولویت‌های شهرداری‌های استان زنجان اعلام کرد و افزود: شهرداری‌ها باید در فصل کاری اقدام به بهسازی معابر شهری و خیابان‌ها کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد، تا قبل از بسته‌شدن فصول، بودجه سال مالی آینده پروژه‌های عمرانی شهرهای مختلف مشخص شوند.

در ادامه سرپرست اداره‌کل دفتر فنی استانداری زنجان گزارشی از پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری استان برای شهرهای مختلف استان زنجان را ارائه داد.

شریفی در این گزارش میانگین پیشرفت پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری برای شهرهای مختلف را 56 درصد اعلام کرد و گفت: پیشرفت 90 درصد پروژه‌ها در حد خوب بوده ضمن اینکه در حدود 10 درصد پروژه‌ها متوسط و کمتر از یک درصد هم ضعیف بوده است.

وی از واگذاری 53 درصد از پروژه‌ها به صورت پیمانی به پیمانکاران خبر داد و متذکر شد: 15 درصد از پروژه‌ها به صورت امانی پیمانی و 32درصد نیز به صورت امانی به پیمانکاران واگذار شده است.

سرپرست اداره‌کل دفتر فنی استانداری زنجان تاکید کرد: 94 درصد از پروژه‌ها به صورت مناقصه عمومی و در حدود شش درصد هم به صورت ترک تشریفات به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول