اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اظهارات فرماندار خرم‌دره

اظهارات فرماندار خرم‌دره منطقی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در واکنش به سخنان فرماندار خرم‌دره گفت: اظهارات فرماندار خرم‌دره منطقی نیست.

اظهارات فرماندار خرم‌دره منطقی نیست

احمد مهدوی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به اظهارات تند فرماندار خرم‌دره نسبت به خود اظهار داشت: وقتی من در انتخابات شرکت نکردم و حساسیتی بر روی من نبوده است و از کسی راجع به انتخابات گله نداشته‌ام، این پاسخ‌های فرماندار خرم‌دره نادرست است.

وی افزود: من از کسی راجع به انتخابات مجلس شورای اسلامی گله نداشته‌ام و اگر من گله کرده‌ام، کسی بیان کند.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره تصریح کرد: این مسائل نبوده و یک اتفاقی افتاده و وظیفه نماینده بر اساس اصل 84 این است که حرف‌های خود را بزند و هیچ کس هم نمی‌تواند جلوی حرف نماینده را بگیرد.

مهدوی افزود: من در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور تذکر دادم که فرماندار بی‌تدبیری کرده است چرا که به عنوان رئیس شورای تامین باید جلسه برگزار کرده و برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌دادند.

وی به سخنان فرماندار خرم‌دره اشاره کرد و افزود: این حادثه رخ داده است و حال وی آمده و این ماجرا را به جای دیگر وصل کرده که یک تفکر نادرست است.

گفتنی است، فرماندار شهرستان خرم‌دره دو روز پیش در جمع مردم و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: ما به‌عنوان فرماندار یک انتخابات سالم را برگزار کردیم، اما قرار نیست تاوان رای نیاوردن دیگران را بدهیم.

رحیم نوری‌پور با بیان اینکه ما انتخابات را بر اساس رای مردم به مردم اعلام کردیم، ابراز داشت: قرار نیست کسی بیاید پاسخ انتخابات را در جای دیگر به دیگران بدهد و این دهن کجی به فرماندار یک شهرستان نیست، بلکه دهن کجی به مردم است.

وی اضافه کرد: آقایان دقیق متوجه باشند که چه می‌گویند و بدانند درست است که در مجلس نمی‌توانیم حضور پیدا کرده و از تریبون مجلس استفاده کنیم، ولی می‌توانیم با مردم درد دل کنیم.

فرماندار خرم‌دره تصریح کرد: کسی حق ندارد از تریبون مجلس استفاده کند چرا که من مدافع مردم در انتخابات بودم و گفتم مردم هر رایی داده‌اند باید از صندوق همان رای بیرون بیاید.

وی افزود: من همین را گفتم و امروز اگر یک فردی از انتخابات باشکوه 12 اسفند ناراحت است باید از مردم ناراحت باشد و اگر از مردم سیلی خورده است، فرماندار به او سیلی نزده بلکه مردم به او نه گفته و مردم به شخص دیگری رای داده‌اند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول