اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان:

سهل‌انگاری مجریان جنگ شادی خرم‌دره در دست بررسی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان گفت: میزان کوتاهی و سهل‌انگاری دستگاه‌ها و مجریان جنگ شادی در خرم‌دره در دست بررسی است.

سهل‌انگاری مجریان جنگ شادی خرم‌دره در دست بررسی است

امیر حسین اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با دستور ویژه استاندار زنجان مبنی بر پیگیری میزان سهل‌انگاری و کوتاهی دستگاه‌های اجرایی و مجریان جنگ شادی شهرستان خرم‌دره در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه از همان اوایل بروز این حادثه دستگاه قضایی نسبت به تشکیل پرونده اقدامات لازم را انجام داده است، افزود: مقصران این حادثه با قرار قانونی جلب و اقدامات لازم برای بازداشت این افراد صورت گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان با اشاره به بررسی دستگاه قضایی و نظارتی استان در راستای میزان خطای افراد مختلف در این حادثه خاطرنشان کرد: این حادثه در اثر ازدحام بیش از حد کودکان و فروش بیش از ظرفیت بلیط رخ داده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در پایان این مراسم به دلیل ازدحام، دو کودک در دم جان باختند، افزود: یک کودک نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان فوت شد.

اسکندری با بیان اینکه متاسفانه هفت کودک در این حادثه مجروح شدند، تصریح کرد: دستور ویژه‌ای برای بررسی این موضوع از سوی استاندار زنجان تکلیف شده است.

وی با اشاره به فوت نگاره صالحی و مهدی مولایی هشت ساله گفت: بهاره شادمهر شش ساله نیز در این حادثه فوت کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری زنجان با بیان اینکه این سه کودک از شهرهای ابهر، هیدج و خرم‌دره بودند، یادآور شد: ضمن همدردی با خانواده‌های داغدیده امیدواریم با پیگیری‌های لازم و مجازات عاملان اصلی این حادثه تسلی خاطر بازماندگان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات در راستای جلب اعتماد مردم انجام می‌شود، افزود: دغدغه مسئولان استانی ریشه‌یابی این حادثه است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول