اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال البرز:

هندبال البرز دوباره احیا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان البرز گفت: با در اختیار گرفتن سالن شریعتی و راه‌اندازی خانه هندبال تلاش خواهیم کرد روحی تازه را به کالبد این رشته ورزشی وارد کنیم.

هندبال البرز دوباره احیا می‌شود

حسین داریا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از وقفه‌ای 5 ساله دوباره شرایط مهیا شد تا سالن شریعتی به هیئت استان تحویل شود و ما امروز با اختصاص ساعات مناسب به تمرینات تیم‌های مختلف خود سعی در آماده‌سازی آنها و جذب افراد علاقه‌مند داریم.

داریا با بیان اینکه در سال گذشته تنها 2 جلسه تمرینی به هندبالیست‌های استان اختصاص داشت گفت: این محدودیت سبب شد نتوانیم در مسابقات کشوری عملکرد موفقی داشته باشیم و در نهایت از دور رقابت‌ها کنار رفتیم.

رئیس هیئت هندبال البرز از برنامه‌های این هیئت برای جذب افراد مستعد از میان دانش‌آموزان خبر داد و ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت انجمن هندبال دانش‌آموزی استان نیز به عهده بنده است لذا سعی داریم با برقراری ارتباط دوسویه میان هیئت و آموزش و پرورش از این پتانسیل برای تشکیل تیم‌های پایه استان استفاده نماییم تا در سال‌های آینده شرایط برای حضور هندبالیست‌های این استان در لیگ کشور و تیم‌های ملی مهیا شود.

داریا به برنامه‌های هیئت برای بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: جلسات تمرینی لازم برای تمرینات تیم بانوان نیز اختصاص یافته و این تیم نیز با جذب علاقه‌مندان و حضور دوباره هندبالیست‌ها شکل خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ برگزاری کلاس ارتقای مربیگری و داوری، جذب مربیان و فعال‌سازی آنها در نواحی مختلف آموزش و پرورش از مهم‌ترین محورهای کاری ما در سال 91 است، ضمن آنکه قصد داریم با برپایی اردوهای آماده‌سازی مناسب، حضور موفق‌تری در مسابقات کشوری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول