اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان:

آرزویم پیشرفت در هندبال ایران است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی هندبال جوانان بانوان گفت: برای بهترین شدن در هندبال ایران تلاش و سعی می‌کنم در راه رسیدن به این آرزو مشکلات پیش رو را نادیده بگیرم.

آرزویم پیشرفت در هندبال ایران است

آرزو ممیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راه رسیدن به موفقیت‌هایی که کسب کردم، خانواده‌ام بسیار تأثیرگذار بودند و اگر حمایت های آنها نبود نمی توانستم ورزش را ادامه دهم.

وی گفت: با حمایت‌های خانواده‌ام از تیم ملی نوجوانان به جوانان رسیدم و پس از کمک‌های علیپور که همواره یاریگر من بودند، موفق شدم پله‌های ترقی را زود طی کنم.

ممیان خاطر‌ نشان کرد: به هر حال ورزش بانوان نسبت به آقایان مشکلات بیشتری دارد و هرگونه که نگاه کنیم در مضیقه هستیم و تا زمانی که موفقیت‌های ما پوشش رسانه‌ای داده نشوند به چشم نمی‌آییم.

وی عنوان کرد: سعی من بر این است با این مشکلات کنار آیم، زیرا به دنبال آن هستم تا به هدف بزرگ‌تری که همان بهترین شدن در هندبال ایران است دست پیدا کنم.

بازیکن مشهدی تیم هندبال بانوان زیتون کرمان افزود: موفقیت ورزشی‌ام را مدیون علیپور و تیم هندبال زیتون می‌دانم، زیرا زمانی که در مشهد بازی می‌کردم نیمکت نشین بودم، اما در تیم زیتون استعداد من در هندبال کشف شد و توانستم خود را به مربیان تیم ملی تحمیل کنم.

وی ابراز داشت: یکی از افتخارات من کسب مقام چهارمی مسابقات آسیایی ژاپن با تیم ملی نوجوانان است و قصد دارم همین روند را با تمرینات بهتر و بیشتر برای کسب موفقیت در تیم ملی جوانان هم ادامه دهم.

ممیان گفت: اگر شرایط مهیا باشد در فصل بعد نیز در تیم هندبال زیتون بازی می‌کنم، زیرا به این تیم و مربی آن علاقه دارم و اولویت نخست خود را حضور در کرمان می‌دانم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول