اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری کهنوج:

مسئولان به سرمایه‌های ورزشی کهنوج توجه کنند

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال شهرداری کهنوج گفت: به عنوان یک ورزشکار کهنوجی از مسئولان تقاضا دارم به مشکلات ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اصلی این شهرستان رسیدگی کنند.

مسئولان به سرمایه‌های ورزشی کهنوج توجه کنند

عباس تحقیقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج با اشاره به سابقه بازی‌اش در تیم‌های مس سرچشمه رفسنجان، تربیت بندرعباس و شهرداری کهنوج اظهار داشت: الگوی اخلاقی خود را حضرت علی (ع) قرار دادم.

وی افزود: الگوی فنی و ورزشی خود را نیز برادر بزرگم غلام‌عباس تحقیقی و مرحوم حمید قنبری‌پور که در دهه 60 در تیم ملوان انزلی بازی می‌کرد، قرار داده‌ام.

تحقیقی تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل قشر مظلوم و ورزشکار شهرستان کهنوج، نبود مسئول دلسوز و متخصص این فن است.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو دهه در ورزش فعالیت دارد، ابراز داشت: مهم‌ترین دلیل حذف تیم فوتبال شهرداری کهنوج از لیگ دسته سوم در سال گذشته، عدم حمایت و بی‌برنامگی مسئولان مربوطه و بی‌کفایتی مدیران تیم بوده است.

تحقیقی عنوان کرد: تنها حامیان این تیم مهدی خواجه شهردار کهنوج و معاون فرماندار کهنوج هستند که از اکثر بازی‌های تیم دیدن کردند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری کهنوج گفت: مسئولان باید نظری به گذشته بیاندازند تا به خاطر آورند که مدیران آن دوره‌ها چگونه ورزش و ورزشکاران را اداره می‌کردند و توانستند به موفقیت دست یابند.

تحقیقی بیان داشت: در دهه 70 فوتبال کهنوج بازیکنان توانمندی مانند الیاس تحقیقی و پرویز چاه‌خوزاده داشت که به تیم امید استقلال تهران و محسن ملایی و پژمان فاتح به تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند.

وی اذعان داشت: اما به دلیل بی‌توجهی مسئولان این ورزشکاران با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدند و در نهایت مجبور شدند، فوتبال را کنار بگذارند.

تحقیقی خاطر نشان کرد: به عنوان یک ورزشکار کهنوجی از فرمانداری، شهرداری و شورای شهر کهنوج تقاضا دارم به مشکلات ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اصلی این شهرستان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول