اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان به فارس خبر داد

منطقه‌بندی رشته‌های ورزشی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان از برنامه وزارت ورزش و جوانان برای منطقه‌بندی رشته‌های ورزشی در کشور خبر داد.

منطقه‌بندی رشته‌های ورزشی در کشور

سیداحمد رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به منطقه‌بندی رشته‌های ورزشی در کشور تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان قصد دارد رشته‌های نخست ورزشی هر منطقه کشور را با توجه به استعدادها و شرایط آب و هوایی مشخص کند.

رسولی‌نژاد تأکید کرد: با اجرای این طرح استعدادها در مناطق پرورش می‌یابند و بر همین اساس امکانات در سراسر کشور توزیع می‌شود.

این مقام مسئول یکی دیگر از خواسته‌های جوانان در کنار مسکن و ازدواج را ورزش دانست و افزود: برای انتخاب مدیران کل ادارات ورزش و جوانان کشور سعی می‌شود گزینه‌هایی منصوب شوند که در هر دو حوزه ورزش و جوانان مهارت داشته باشند.

رسولی‌نژاد سفرهای استانی نمایندگان وزارت ورزش و جوانان را در پیشبرد اهداف این سازمان تأثیرگذار دانست و بیان کرد: ما از نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان ورزش استفاده می‌کنیم و بسیاری از پیشنهادات نیز مصوب می‌شوند.

معاون حقوقی، پارلمانی و هماهنگی امور استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: استان‌ها با تلاش و کمک مسئولان با توجه به ظرفیت و استعدادهایشان در خود استان ورزشکاران را پرورش دهند و از تیم‌هایشان حمایت کنند.

وضعیت تیم پیکان را پیگیری می‌کنم

رسولی‌نژاد درباره وضعیت تیم پیکان تصریح کرد:‌ نگاه وزارت ورزش و جوانان اینگونه است که به جای انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها، با کمک استانداری‌ها، تیم‌های شهرستان‌ها را حمایت کنیم، ولی پیگیر وضعیت تیم پیکان می‌شوم و موضوع به وزیر ورزش و جوانان نیز منعکس می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌های کشور، ظرفیت و استعداد‌های خوبی در بخش ورزش در اختیار دارند و می‌توانند تیم‌های قدرتمندی را بسازند و انتقال تیم‌های فوتبال به شهرستان‌ها کار درستی نبوده است.

گفتنی است تیم پیکان پس از حضور دو فصلی خود در قزوین و سقوط به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، در فصل گذشته بازی‌های خود را در تهران برگزار می‌کرد و هیچ‌گونه انتقالی نیز در این خصوص صورت نگرفت و با صعود دوباره این تیم به لیگ برتر، تعلق این تیم به تهران یا قزوین در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول