اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور ملی و مدرس هندبال کشور:

گچساران با موفقیت‌های پرشمار ملی سالن تخصصی هندبال ندارد

خبرگزاری فارس: داور ملی و مدرس هندبال گفت: ورزش هندبال گچساران با وجود پیشرفت و کسب موفقیت‌های قابل توجه ملی و منطقه‌ای، یک سالن تخصصی هندبال ندارد.

گچساران با موفقیت‌های پرشمار ملی سالن تخصصی هندبال ندارد

پروانه پناهپوری صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتقاد از عملکرد مسئولان هندبال کهگیلویه و بویراحمد بی‌انصافی است اما با توجه به شاخص‌های تعیین‌ شده و تعریف شده در هندبال از جمله سرعت، قدرت خلأ برگزاری لیگ استانی احساس می‌شود.

وی افزود: برگزاری لیگ استانی در کهگیلویه و بویراحمد سبب کشف استعدادهای ناشناخته و مستعد در این استان می‌شود.

* هندبال قطب موفق ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

داور ملی هندبال با بیان اینکه هندبال قطب موفق و اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: ایجاد مدارس هندبال در این استان برای گسترش و ارتقای هندبال لازم و ضروری است.

پناهپوری با انتقاد از عملکرد مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد در بی‌توجهی به مسائل تخصصی هندبال از جمله پیشنهاد برگزاری لیگ استانی گفت: مسئولان ورزش استان به کارهای مهم‌تری مشغول هستند و فرصتی برای فکر کردن به پیشنهاد‌های تخصصی صاحب‌نظران هندبال از جمله برگزاری لیگ استانی را ندارند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم و تداخل مسائل سیاسی و ورزشی مجال فکر کردن به مسائل تخصصی ورزشی را به مسئولان نمی‌دهد.

* عدم توجه به هندبال نتیجه استفاده از مدیران غیرتخصصی است

داور ملی و مدرس هندبال عدم توجه ویژه و تخصصی مسئولان به ورزش را نتیجه استفاده از مدیران غیر تخصصی در امر ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست.

پناهپوری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر تفاوت سطح هندبال کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با دیگر استان‌های کشور عنوان داشت: اهمیت و ارزش‌گذاری به هندبال در دیگر نقاط کشور قابل مقایسه با کهگیلویه و بویراحمد نیست.

وی یادآور شد: مسئولان ورزش هندبال دیگر استان‌های کشور برای کسب و حفظ آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان اقدام به برگزاری اردوهای چند روزه، مسابقات تدارکاتی و تورنمنت‌های پی‌در‌پی می‌کنند.

* مشکلات موجود هندبال به ضعف مدیریت مرکز استان بر می‌گردد

داور ملی هندبال در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر کمبود‌ها و مشکلات اساسی هندبال کهگیلویه و بویراحمد و راهکارهای برطرف کردن موانع پیش روی هندبال استان ابراز داشت: حرف زدن در مورد مشکلات زمانی مؤثر است که نسبت به رفع آنها اقدام شود.

پناهپوری تأکید کرد: بعد از این همه کسب مقام و موفقیت‌های بزرگ توسط هندبال گچساران در اوج مشکلات و کمبودهای اساسی، این شهرستان یک سالن تخصصی هندبال ندارد.

وی تصریح کرد: چرا هنوز برای انجام تمرینات توپی به دلیل نداشتن توپ تمرینی، تهیه و تأمین لباس بازیکنان برای اعزام به مسابقات کشوری باید دست به دامان شرکت نفت شد.

مدرس هندبال و داور ملی افزود: مشکلات و کمبودهای هندبال به ضعف مدیریتی مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر می‌گردد.

پناهپوری تغییرات مدیریتی پی‌در ‌پی در ورزش کهگیلویه و بویراحمد و در نتیجه عدم تهیه برنامه مدون و اصولی برای ورزش استان را یکی از دلایل مهم عدم پیشرفت ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول