اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی

همایش دو روزه رسم هجرت در کرمان آغاز به کار کرد‌

خبرگزاری فارس: به همت بسیج سازندگی همایش دو روزه رسم هجرت در کرمان آغاز به کار کرد‌.

همایش دو روزه رسم هجرت در کرمان آغاز به کار کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ظهر امروز در نخستین روز از همایش رسم هجرت، کار جهادی را امری مقدس دانست و اظهار داشت: این قبیل اعمال خیر و برکت زیادی به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جوانان در برهه‌های مختلف انقلاب به عنوان میدان‌دار خدمت کرده‌اند و باید این روحیه در بین آنها تداوم یابد و این رفتار جهادی در جامعه الگو شود.

وی با اشاره به نیروی عظیم ایمان در میان جوانان پیشرفت‌های علمی امروز کشور را مرهون تلاش و همت جوانان غیور این مرز و بوم ذکر کرد.

این مسئول صدا و سیمای مرکز کرمان را در میان سه جایگاه اول تولید مستند‌های تلویزیونی در شبکه‌های استانی اعلام کرد و گفت: این رسانه در زمینه تولید برنامه‌های مستند از بسیج سازندگی آمادگی کامل دارد و از پیشنهادها و طرح‌های جامع جهاد‌گران استقبال می‌کند.

معاون بسیج سازندگی استان کرمان نیز در این همایش محرومیت‌زدایی را از برنامه‌ها و اهداف نظام اسلامی بر‌شمرد که باید همواره مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد.

مسلمی خود‌سازی و تربیت مدیران آینده را از اهداف اصلی اردو‌های جهادی دانست و افزود: همه باید برای ساختن جامعه‌ای آباد تلاش کنند.

به گزارش فارس، در همایش دو روزه رسم هجرت، با برگزاری کلاس‌های آموزشی جوانان جهادگر با اهداف و برنامه‌های بسیج سازندگی بیشتر آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول