اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب خبر داد

آماده‌سازی سکوی دوم تخلیه و بارگیری ایستگاه زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب از پی‌گیری برای آماده‌سازی سکوی دوم تخلیه و بارگیری ایستگاه زنجان و بهینه‌سازی سکوی تخلیه و بارگیری ایستگاه‌های زنجان‌، قزوین‌، میانه و مراغه خبر داد.

آماده‌سازی سکوی دوم تخلیه و بارگیری ایستگاه زنجان

محمد رضا قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جابه‌جایی و راه‌اندازی شبکه در ساختمان مرکزی اداره‌کل برای بازسازی آن از برنامه‌های سال جاری اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب محسوب می‌شود.

وی از اخذ سیستم نرم‌افزاری برای چاپ مرکزی و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته در چهار ایستگاه تشکیلاتی در صورت اختصاص اعتبار خبر داد و یادآور شد: طراحی شبکه در ساختمان جدید‌الاحداث، تکمیل طرح پشتیبان سرورهای ناحیه از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور با اشاره به واگذاری پشتیبانی بخش سخت‌افزاری به پیمانکار خصوصی و ارائه فیش‌های کارکنان به صورت اینترنتی تصریح کرد: راه‌اندازی سیستم دفترداری به صورت تحت وب و تغییر و ارتقای سیستم مکاتبات اداری از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با بیان اینکه بازسازی حوضچه‌های هیدرانت ایستگاه قزوین در سال جاری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: جذب کارشناس ایمنی و آتش نشانی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق در ساختمان انبار کالا و آشیانه زیرکوب‌های ایستگاه زنجان از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

قربانی از تجهیز خوابگاه خراسانک در سال جاری خبر داد و افزود: ساماندهی ساختمان قدیم خوابگاه قزوین، جذب کارشناس بهداشت اداره امور رفاهی از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به پیگیری و شناسایی نقاط بالقوه برای جذب بار در استان‌های زنجان، قزوین،آذربایجان شرقی و غربی خاطرنشان کرد: آشنا کردن شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای با شرکت‌های حمل و نقل ریلی و ترغیب شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای برای همکاری و تاسیس شرکت حمل و نقل ریلی از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور از جذب بار در ایستگاه مراغه و پیگیری برای آماده‌سازی خط انبار کالای مراغه برای استقرار تجهیزات بارگیری حمل ترکیبی توسط دو شرکت بزرگ کشتیرانی و بنا گستر کرانه خبر داد و گفت: جذب بار در ایستگاه بناب و پیگیری برای  افزایش عملیات  تخلیه و بارگیری ایستگاه زنجان در سال جاری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پی‌گیری برای ادامه عملیات بهینه‌سازی خط انبار ایستگاه بناب و افزایش طول و تعداد خط انبار برای بهبود عملیات بارگیری و تخلیه تصریح کرد: جذب بار در ایستگاه سیاه چشمه و پی‌گیری برای نصب تجهیزات تخلیه و بارگیری محموله اسید چرب، هماهنگی برای استفاده بهینه از اماکن ساختمانی ایستگاه‌های طول خط به منظور اسکان شرکت‌های فعال در امر تخلیه و بارگیری در سال جاری تحقق می‌یابد.

قربانی از پی‌گیری برای آماده‌سازی سکوی دوم تخلیه و بارگیری ایستگاه زنجان و بهینه‌سازی سکوی تخلیه و بارگیری ایستگاه‌های زنجان‌، قزوین‌، میانه و مراغه خبر داد و گفت: جذب دو نفر مسئول حمل و نقل ایستگاه مراغه و قزوین گروه از دیگر برنامه‌های اداره کل راه‌آهن شمال‌غرب است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول