اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه:

روند تاخیری کک‌سازی به توسعه سوادکوه لطمه زده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه گفت: روند تاخیری کک‌سازی سوادکوه به توسعه شهرستان سوادکوه لطمه زده است.

روند تاخیری کک‌سازی به توسعه سوادکوه لطمه زده است

رمضانعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار سوادکوه در انتخابات اخیر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمدند بیان داشت: حضور بالای مردم در انتخابات نقطه امیدی برای تلاش مضاعف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر پل سفید با تاکید بر اینکه جوانان بالاترین سرمایه ما در اجرای حمایت از تولید ملی هستند گفت: فرامین مقام معظم رهبری مسیر را به صورت شفاف به ما نشان داده است.

وی با اشاره به توسعه ‌نیافتگی شهرستان سوادکوه تصریح کرد: روند مدیریتی شهرستان سوادکوه رو به رکود است.

قاسمی با بیان اینکه مسئولیت در نظام ولایی باید متعهدانه و همراه با عمل باشد گفت: راکد یا کند بودن مصوبات سفر، پروژه‌های ملی، چهار بانده شدن محور سوادکوه و معادن شهرستان بیانگر ضعیف بودن پیگیری‌ها در تحقق برنامه‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه به عملکرد مدیریت شهرستانی انتقاد دارم افزود: با استدلال باید مشکلات و معضلات توسعه را کنکاش و پیگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات و مصوبات گسترده و خوبی برای شهرستان اختصاص یافته تصریح کرد: با نبود مدیریت بهینه شاهد محرومیت هستیم.

قاسمی با اشاره به اینکه فرماندار به عنوان متولی شهرستان سوادکوه باید پاسخگوی اجرایی نشدن مصوبات باشد گفت: بدون اینکه قصد تخریب داشته باشم فرماندار سوادکوه را برای تنویر افکار عمومی در ارتباط با توسعه ‌نیافتگی شهرستان دعوت به مناظره می‌کنم.

این مسئول علت مشکلات گازرسانی به پل سفید را مدیریت شهرستانی ذکر کرد و گفت: نظام اسلامی نظام رأفت و عدالت است و مردمی که زمین‌شان در مسیر گازرسانی قرار دارد باید به حق و حقوق‌شان برسند و به آن موازات نیز گازرسانی به سرعت عملی شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی با شیب 57 درصد در طول 6 ماه انجام شده متذکر شد: گازرسانی در خط افق 10 کیلومتری پل سفید 2 سال طول کشیده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه روند تاخیری کک‌سازی سوادکوه به توسعه شهرستان سوادکوه لطمه زده است گفت: برای دستیابی به نتیجه باید همه‌جانبه تلاش کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول