اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال محقق می‌شود

بهره‌برداری از کارخانه قطعات فلزی سایپا کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایپا کاشان از افتتاح کارخانه تولید قطعات فلزی خودرو این مجموعه، در تابستان امسال خبر داد.

بهره‌برداری از کارخانه قطعات فلزی سایپا کاشان

ناصر آقامحمدی در حاشیه بازدید مدیران شهرستان کاشان از شرکت سایپا کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: کارخانه تولید قطعات فلزی با 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و یکصد نفر اشتغال در مردادماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، سالن‌های رنگ، مونت‍اژ، بدنه‌سازی، تولید قطعات فلزی، روتوش و انبارهای تولیدی و غیرتولیدی را از جمله بخش‌های کارخانه تولید قطعات فلزی خودرو سایپا کاشان ذکر کرد.

مدیرعامل کارخانه سایپا کاشان با اشاره به تولید قطعات فلزی بزرگ خودرو در این واحد صنعتی بیان داشت: با راه‌اندازی این واحد صنعتی دیگر نیازی به واردکردن قطعات فلزی نبوده که می‌تواند در ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تمام‌شده محصول نیز تأثیر فراوانی داشته باشد.

آقامحمدی همچنین از استقرار برخی قطعه‌سازان در شهرک جعفرآباد کاشان در جوار کارخانه سایپا کاشان نیز خبر داد و افزود: با تخصیص تسهیلات و زمین ارزان‌‌‌قیمت به قطعه‌سازان و ورود همه قطعه‌سازان به کاشان، علاوه بر شرکت سایپا کاشان، شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی این شهرستان نیز از نتایج آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت سایپا کاشان همچنین اتصال شرکت سایپا کاشان به شبکه ریلی کشور را یادآور شد و گفت: در حال حاضر کارهای مقدماتی برنامه‌ریزی و طراحی در حال انجام است.

آقامحمدی شهروندان کاشانی را در اولویت خرید سهام شرکت سایپا کاشان اعلام کرد و با اشاره به اینکه هنوز قیمت سهام شرکت اعلام نشده، متذکر شد: عرضه سهام در شهرستان کاشان توسط کارگزاران سهام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول