اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

کارخانه تولید یخ بهداشتی در قم احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: نخستین کارخانه مکانیزه تولید یخ بهداشتی در استان قم در مدت زمان دو ماه احداث خواهد شد.

کارخانه تولید یخ بهداشتی در قم احداث می‌شود

محمد دلجویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تسطیح قسمتی از اراضی میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی به منظور احداث نخستین کارخانه مکانیزه تولید یخ بهداشتی در استان قم انجام شده است.

وی با اشاره به روند پیشرفت این پروژه ادامه داد: عملیات تسطیح و خاکبرداری این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجراست.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم عنوان داشت: این پروژه در مدت زمان دو ماه به اتمام خواهد رسید و یخ کاملا بهداشتی را برای عرضه تولید خواهد کرد.

دلجویی تصریح کرد: عملیات تسطیح اراضی این پروژه در تاریخ 20 فروردین ماه آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در حال اجرا است.

به گفته وی مطالعات احداث نخستین مرکز خرید و فروش خودروی سبک و سنگین و ساخت شهرک سردخانه‌ای در میدان بزرگ شهید رجایی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اذعان داشت: این پروژه در صورت اخذ مجوزهای لازم و همکاری سایر ارگان‌های ذی‌ربط اجرایی خواهد شد.

دلجویی تصریح کرد: همچنین رایزنی با سرمایه‌گذاران در این بخش صورت پذیرفته است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول