اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه ذوب‌آهن گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه ذوب‌آهن خزر استان با اشتغالزایی بیش از 600 نفر در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه ذوب‌آهن گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن یکصدمین سفر هیئت دولت در محل پارک قدس این شهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: وجود 14 معصوم منشا تمام خوبی‌ها، زیبایی‌ها و الگوی انسان‌هاست و فاطمه (س) دارای مقام عصمت بوده و افتخار تمام عالمیان است و جامعه با الگوگیری از فاطمه(س) بیمه می‌شود.

وی، با بیان اینکه امام راحل توانست ایران را در جهان پرآوازه کند، افزود: انقلاب اسلامی به برکت ائمه (ع) و ولایت حفظ شده است.

مقام ارشد دولت در گیلان قیام کشورهای منطقه را برگرفته از انقلاب اسلامی نامید و ابراز کرد: سید حسن نصرالله دست پرورده مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری است و با راهکارهای دفاع مقدس و توسل به ائمه (ع) توانست رژیم صهیونیسم را شکست دهد.

این مسئول انقلاب اسلامی را پدیده جدید در جهان خواند و تصریح کرد: ملت ایران ملتی تاثیرگذار در جهان هستند.

سعادتی گیلان را استان ولایت‌مدار دانست و تصریح کرد: گیلان از دیرباز دروازه ورود شیعه و علویان بوده است و مردم این سرزمین قدردان انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به یکصدمین سفر دولت به خراسان رضوی عنوان کرد: به زودی رئیس جمهور به تمام شهرستان‌های گیلان سفر می‌کند.

استاندار گیلان از اختصاص 900 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن، آزاد راه رشت‌ - قزوین و 200 میلیارد تومان برای چهار خطه کردن بزرگراه آستارا به تالش خبر داد و افزود: 250 کیلومتر راه روستایی در گیلان ساخته می‌شود.

این مسئول از افتتاح کارخانه بزرگ ذوب‌آهن خزر با 600 نفر اشتغالزایی به‌زودی خبر داد و یادآور شد: 250 کارخانه و واحدهای تولیدی در گیلان افتتاح می‌شود.

سعادتی، افتتاح این کارخانه‌ها را نتایج سفر آینده هیئت دولت به گیلان عنوان کرد و متذکر شد: سفرهای استانی کاری بی‌نظیر است.

در این مراسم از دو مادر شهدای جنگ تحمیلی که یک نفر مادر سه شهید بود و همچنین برخی‌دستگاه‌های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول