اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 12.7 میلیارد ریال

طرح آبرسانی به 10 روستای زرند آغاز شد

خبرگزاری فارس: با اعتبار 12 میلیارد و 700 میلیون ریال، طرح آبرسانی به 10 روستای حاشیه شرقی شهرستان زرند آغاز شد.

طرح آبرسانی به 10 روستای زرند آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند صبح امروز با اعتبار 12 میلیارد و 700 میلیون ریال عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 10 روستای حاشیه شرقی شهرستان زرند با حضور مسئولان آغاز شد.

رضا کرمی فرماندار زرند در این آیین با اشاره به خشکسالی‌های مداوم و افت آب‌های زیرزمینی اظهار داشت: آب آشامیدنی روستاهای حاشیه شرقی شهرستان زرند از جمله آب پنگوئیه، سرباغ، شهرک طالقانی و باب‌تنگل از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

وی افزود: هم‌اکنون آبرسانی سیار در این مناطق با تانکر انجام می‌شود و تأمین آب آشامیدنی سالم در دستور کار قرار گرفت و این طرح در قالب خرید و اجرای خطوط انتقال به طول 16 کیلومتر، احداث چهار باب مخزن 200 و ‌هزار متر مکعبی و احداث و تجهیز سه ایستگاه پمپاژ، اجرای خط برق به طول سه کیلومتر در مدت زمان دو ماه اجرا می‌شود.

فرماندار زرند با بیان اینکه خدمت‌رسانی دولت نهم و دهم در توسعه و آبادانی منطقه به ویژه توجه به روستائیان، قابل مقایسه با دیگر دولت‌ها نیست، خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح با ارزش که در مدت زمان دو ماه اجرا می‌شود، حدود 2 هزار خانوار روستایی شهرستان زرند از آب آشامیدنی بهداشتی و سالم برخوردار می‌شوند.

کرمی با اشاره به بحران کم‌آبی در منطقه بر لزوم مصرف بهینه آب از سوی شهروندان تأکید کرد و از مردم خواست در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول