اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم عنوان کرد

اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای سلفچگان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: اصلاح شبکه توزیع آب شرب و انتقال آب شیرین به روستای خلج‌آباد و خدیجه خاتون واقع در بخش سلفچگان به زودی اجرا می‌شود.

اصلاح شبکه آبرسانی در روستاهای سلفچگان

حسن ایزانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: شبکه خط انتقال آب از مسیر خط 80 روستا به روستای خلج‌آباد و خدیجه خاتون به طول چهار کیلومتر و به سایز لوله‌های p.e90 و 110 انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: تعویض شبکه‌های فرسوده همراه با نصب انشعابات و ملزومات و نصب دستگاه کنتور آب به طول 2 هزار و 500 متر به سایزهای مختلف در داخل روستای خلج‌آباد انجام می‌شود.

ایزانلو خاطر نشان کرد: 500 متر شبکه فرسوده نیز در روستای خدیجه خاتون تعویض می‌شود که اعتبار این پروژه 200 میلیون تومان است که طی دو ماه انجام می‌شود.

وی عنوان داشت: دسترسی مردم روستا به آب شیرین، کاهش آبرسانی به وسیله تانکر به این دو روستا و داشتن آب پایدار و مطمئن برای روستاییان از اهداف اجرای این پروژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم ابراز داشت: به اهداف اجرای پروژه در روستای خلج آباد می‌توان به کاهش آمار حوادث و اتفاقات و توزیع عادلانه آب در شبکه و جلوگیری از هدررفت آب را نیز افزود.

ایزانلو عنوان داشت: اصلاح شبکه آبرسانی به روستاها بر اساس اولویت‌های موجود صورت می‌پذیرد.

وی گفت: از هزار و 300 کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی 40 درصد مستهلک هستند که سالانه 50 کیلومتر از این شبکه‌ها تعویض ‌می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم گفت: همچنین اعتباراتی نیز به صورت روستا به روستا برای اجرای این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول