اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور مدیرعامل آب و فاضلاب صورت گرفت

بازدید از مجتمع‌های آبرسانی روستایی کردستان

خبرگزاری فارس: با حضور مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مجری طرح آبرسانی روستایی از مجتمع‌های آبرسانی روستایی کردستان بازدید شد.

بازدید از مجتمع‌های آبرسانی روستایی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیف‌الله بابانتاج ظهر امروز در سفر دو روزه به سنندج به همراه رحمان رحیمی مدیرعامل و رئیس هیئت ‌مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان از مجتمع‌های آبرسانی روستایی اشرف‌آباد شهرستان بیجار، اوباتو شهرستان دیواندره، مجتمع آرندان و ساختمان تصفیه‌خانه فاضلاب روستای حسین‌آباد شهرستان سنندج بازدید کرد.

وی در دیدار از کارگاه روستایی چشمیدر از مجتمع آبرسانی اشرف‌آباد شهرستان بیجار از پیمانکاران این پروژه خواست که هر چه سریع‌تر برای جذب اعتبارات موجود تلاش کنند که قرار است در ماه آینده از این پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آن‌ها دوباره بازدید شود.

مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مجری طرح آبرسانی روستایی در جریان این بازدید به مدیرعامل آبفار کردستان تأکید کرد که با پیمانکاران به نحوی برخورد شود که تا پایان سال مالی 90، مجتمع‌های آبرسانی روستایی در دست اجرا را به نحو احسن به اتمام برسانند تا شرایط جذب اعتبارات مجدد برای دیگر پروژه‌های مطالعه شده فراهم شود.

بابانتاج همچنین در جریان این بازدید از پیشرفت فیزیکی مجتمع‌های آبرسانی و طرح‌های روستایی در دست اجرا اعلام رضایت کرد و از پرسنل آب و فاضلاب روستایی استان کردستان قدردانی کرد.

* مجتمع‌های آبرسانی روستایی با پیشرفت خوبی در حال اجرا هستند

رئیس هیئت ‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان نیز در این بازدید با اشاره به رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی نسبت به سال گذشته از 150 میلیارد ریال به 500 میلیارد ریال، گفت: حساسیت درباره انتخاب پیمانکاران فعال و اصلح در اجرای این پروژه‌ها بسیار مهم بوده است.

رحمان رحیمی اضافه کرد: برای ساخت مجتمع آبرسانی روستای اشرف‌آباد شهرستان بیجار با پوشش‌دهی 10 روستا و بیش از 680 خانوار، 13 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار مصوب شده و در  خط انتقال 34 کیلومتری، شبکه آبرسانی داخل روستا با 28 کیلومتر، 3 واحد ایستگاه پمپاژ با حجم مخزن ذخیره 970 مترمکعب انجام شده است.

مدیرعامل و رئیس هیئت ‌مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان در ادامه افزود: مجتمع آبرسانی اوباتو شهرستان دیواندره نیز که شامل 62 روستا و بیش از  6 هزار 355 خانوار و با خط انتقال 207 کیلومتر، ایستگاه پمپاژ 2 واحدی، مخزن ذخیره آب به ظرفیت 4 هزار و 200 مترمکعب است با اعتبار 71 میلیارد و 633 میلیون ریال در 3 فاز تعریف شده و مراحل اجرایی آن در حال ساخت است.

رحیمی ادامه داد: همچنین مجتمع آرندان که شامل 6 روستا با یک‌هزار و 100 خانوار و با خط انتقال 28 کیلومتر، 4 واحد ایستگاه پمپاژ و مخزن ذخیره آب به ظرفیت 900 مترمکعب است با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول