اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای فارس خبر داد

پیشرفت 80 درصدی آبرسانی به شهرک صنعتی لامرد فارس

خبرگزاری فارس: مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای فارس گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی (انرژی‌بر) لامرد فارس 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 80 درصدی آبرسانی به شهرک صنعتی لامرد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس، فیروز بختیان اظهار داشت: این پروژه شامل چهار چاه در تنگ فاریاب لامرد همراه با شش کیلومتر جاده دسترسی بوده که تاکنون سه چاه از این چاه‌ها با عمق 300 متر حفر شده و حفر یک چاه دیگر به زودی آغاز می‌شود و ظرفیت آبدهی چاه‌ها 50 لیتر بر ثانیه است.

وی افزود: 15 کیلومتر از پروژه خط انتقال آب چاه‌های تنگ فاریاب به شهرک انرژی‌بر که از پائیز سال 90 آغاز شده بود با استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 355 میلی‌متر انجام و هفت کیلومتر دیگر در حال اجرا است. این مسئول اضافه کرد: برای این پروژه مخازن ذخیره و فشارشکن نیز پیش‌بینی شده است که عملیات اجرای آن طی ماه‌های آینده آغاز می‌شود.

بختیان در ادامه گفت: عملیات تجهیز و برق‌رسانی به این چا‌ه‌ها شروع شده و تا پایان تیر ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفای فارس همچنین بیان کرد: برای این پروژه تاکنون 40 میلیارد ریال تخصیص داده شده و به منظور تکمیل این طرح به 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول