اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدارسیون ژیمناستیک

همدلی نیاز اولیه موفقیت در ورزش است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدارسیون ژیمناستیک گفت: برای موفقیت در ورزش وفاق و همدلی نیاز اصلی و اولیه است. ما اگر میلیاردها دلار در ورزش هزینه کنیم اما دوستی و صداقتی وجود نداشته باشد موفق نخواهیم بود.

همدلی نیاز اولیه موفقیت در ورزش است

عباسعلی توانا روز گذشته در حاشیه  برگزاری جشنواره مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جشن مهد کودک‌های شهر کرمان یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌هایی است که همه ساله در سطح کشور با همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ژیمناستیک برگزار می‌شود.

وی افزود: به نمایندگی از سوی فدارسیون ژیمناستیک از برگزار کنندگان این همایش بزرگ و جذاب قدردانی می‌کنم.

توانا ایجاد ساختار و زیربنا در هر جامعه را برای رسیدن به اهداف اولیه لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: اماکن، تاسیسات و پول نیاز اولیه ورزش نیست، بلکه اتحاد و همدلی مهم‌ترین رکن موفقیت در ورزش به شمار می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: اگر برای ورزش میلیاردها دلار هزینه شود، اما اتحاد و همدلی در این بین وجود نداشته باشد، هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شود، پس وفاق و همدلی نیاز اولیه موفقیت در ورزش است.

توانا بیان داشت: اگر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس توانستند در برابر کل دنیا قرار گیرند و در نهایت  بر استکبار غالب شوند به دلیل همین اتحاد و صمیمت‌ها در آن دوران بود، اتحاد و صمیمیتی که در سایه لطف پروردگار شامل حال ما شده بود.

نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: یکی از نخستین اقدامات فدراسیون ژیمناستیک در دوران حضور 1.5 ساله درویش‌زاده ایجاد اتحاد و همدلی در بین خانواده ژیمناستیک بوده و تا کنون این برنامه نتایج مثبت زیادی در پی داشته است.

توانا تصریح کرد: درهای فدراسیون ژیمناستیک همیشه به روی همه علاقمندان و پیشکسوتان باز است.

وی با اشاره به کسب عنوان‌های ورزشکاران کشورمان در مسابقات آسیایی و بین‌المللی در مسابقات تایلند، ژاپن و چین عنوان کرد: موفقیت درسطوح بالای ژیمناستیک نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلند مدت است و ما برای موفقیت در مسابقات جهانی و راهیابی به المپیک نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت هستیم.

توانا بیان داشت: اخیرا وزارت ورزش و جوانان سالنی را در جنب مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار فدراسیون ژیمناستیک قرار داده است و ما از این مرکز به عنوان پایگاه قهرمانی و مرکز آکادمی ورزش ژیمناستیک استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اعلام نیاز فدراسیون ژیمناستیک به وزارت ورزش در مورد 33 ست کامل  وسایل استاندارد ژیمناستیک گفت: فدراسیون قصد دارد با واگذاری این وسایل به استان‌های نیازمند، نیازهای موجود را در راستای رونق ژیمناستیک برطرف کند.

نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک اذعان داشت: آشنایی مربیان داخلی با علم روز دنیا، استفاده از اردوهای مشترک با کشورهای صاحب سبک و همچنین حضور در تورنمنت‌های معتبر می‌تواند موجب پیشرفت ورزش ژیمناستیک در کشورمان شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول