اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل:

سرانه ورزش آمل به 60 سانتیمتر مربع رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: سرانه فضای سالن‌های ورزشی و آموزشی این شهرستان به 60 سانتیمتر رسیده که امیدواریم تا پایان سال 91 به حد نرمال و استاندارد یک متر مربع برسیم.

سرانه ورزش آمل به 60 سانتیمتر مربع رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هاشم جمشیدپناه صبح امروز در نخستین جلسه شورای ورزش این شهرستان در سال جاری بیان داشت: در بخش زیرساخت‌های ورزشی با توجه به توان شهرستانی کار می‌کنیم.

وی افزود: سرانه فضای سالن‌های ورزشی و فضاهای آموزشی این شهرستان از شش سانتیمتر در شش سال قبل هم‌اکنون به 60 سانتیمتر رسیده که امیدواریم تا پایان سال 91 به حد نرمال و استاندارد یک متر مربع برسیم.

جمشیدپناه با اشاره به یکی از اتفاقات مهم سال جدید یادآور شد: اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 144 میلیون تومان به امر ورزش این شهرستان تعلق یافته که ساخت یک سالن در بخش لاریجان، ساخت سالن تخصصی در شهر آمل، تکمیل فضای‌های ورزشی پنج روستا، تکمیل فضای استادیوم ورزشی شهید چمران و اختصاص اعتبار 110 میلیون تومانی برای سالن ورزشی امت‌آباد از برنامه‌های مهم ما است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط قاسم رضایی کشتی‌گیر آملی که دومین حضور خود در المپیک را تجربه می‌کند، گفت: فعلاً ایران 50 سهمیه المپیک را کسب کرده که سهم آمل در این بین یک نفر بوده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته 9 مدال رنگارنگ مسابقات جهانی و آسیایی را از آن خود کردند، یادآور شد: باید این مدال‌آوری‌ها تداوم داشته و افزایش یابد.

* فروش مکمل و پودرهای مجاز و غیرمجاز نیروزا ممنوع است

جمشیدپناه در مورد فروش مکمل‌ها و پودرهای نیروزا که امروزه به معضلی در ورزش تبدیل شده، گفت: در اکثر باشگاه‌های ورزشی مکمل‌های غیرمجاز، پودر کراتین و هورمون به فروش می‌رسد البته استفاده و فروش این داروهای مجاز و غیرمجاز ممنوع بوده و این پودرها تنها باید با تجویز پزشک استفاده شوند.

این مسئول از مسئولان امنیتی خواست تا با باشگاه‌های ورزشی غیرمجاز برخورد شده و فعالیت‌شان تعطیل شود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول