اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

مردم و مسئولان برای اشاعه فرهنگ ورزش و سلامت تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: همه مردم و مسئولان باید برای اشاعه فرهنگ ورزش و سلامت در جامعه تلاش کنند.

مردم و مسئولان برای اشاعه فرهنگ ورزش و سلامت تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی عصر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران شهرستان بویین‌زهرا اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا فرهنگ ورزش و شادابی در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: شادابی و تحرکت در طول روز سبب می‌شود تا افراد علاقه و انگیزه بیشتری برای تلاش و خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه گرایش دادن جوانان و نوجوانان در کشور به امر ورزش موجب دوری آنان از بسیاری از آفات و معضلات اجتماعی دیگر می‌شود، تصریح کرد: هرچه با اشاعه فرهنگ ورزش و سلامتی در جامعه به فکر افزایش میزان نشاط و خودباوری باشیم، به همان میزان نیز جامعه از بسیاری از آفات و مشکلات محفوظ می‌ماند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه دولت و نهادهای دیگر همواره وظیفه حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران را دارند، بیان کرد: دولت باید با ساخت مکان‌های مناسب برای ورزش و همچنین تأمین بودجه و اعتبارت برای پیشرفت ورزشکاران نسبت به امر پشتیبانی از ورزشکاران اقدام کند.

وی حضور ورزشکاران کشور در مسابقات جهانی در قالب رشته‌های مختلف را بسیار ارزشمند و مایه افتخار دانست و عنوان کرد: جوانان و نوجوانان ورزشکار ایرانی امروز با حضور در میادین بین‌المللی ورزشی موجب کسب افتخار و عناوین ارزشمند برای کشور می‌شوند که همواره سبب خشنودی مردم و مسئولان می‌شود.

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان موظف است با اجرای برنامه‌های صحیح و جذب علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی زمینه پرورش استعدادهای اقشار مختلف جوانان را فراهم کند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان به علت عدم دسترسی به مکان‌ها و وسایل مورد نیاز ورزشی از شکوفایی استعدادهای خود محروم هستند و این وظیفه مسئولان امور ورزشی است که با حمایت و ساخت سالن‌های ورزشی زمینه استعدادیابی همه جوانان علاقه‌مند به رشته‌های مختلف ورزشی را فراهم کنند.

طاهرخانی با اشاره به رشد چشم‌گیر بویین‌زهرا در شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان بیان کرد: در سال‌های گذشته با همت متولیان امور ورزشی شاهد افتخارآفرینی بسیاری از ورزشکاران رشته‌های ورزشی در این شهرستان بوده‌ایم.

وی تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در بویین‌زهرا را گامی مهم و مؤثر در راستای نشر فرهنگ ورزشی و سلامتی عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا گرایش جوانان به سوی امور ورزشی هر ساله افزایش پیدا کند.

فرماندار بویین‌زهرا با قدردانی از زحمات مرتضی حیدری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا، تصریح کرد: قطعا با همت و عزم راسخ مسئولان در سال جدید شاهد افتخار‌آفرینی‌ها و کسب مدال‌های رنگارنگ توسط جوانان بویین‌زهرا در میادین مختلف ورزشی هستیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول