اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده خواهران بسیجی صورت گرفت

راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف در شیراز

خبرگزاری فارس: راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف در شیراز با حضور بیش از 2 هزار نفر از خواهران بسیجی ظهر امروز در شیراز برگزار شد.

راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف در شیراز

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، این راهپیمایی گسترده از سوی سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز صورت گرفت.

سرهنگ حمیدرضا گرامی فرمانده سپاه بقیة‌الله (عج) شیراز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: چنین برنامه راهپیمایی در این سطح و استعداد با حضور بیش از 2 هزار نفر از خواهران بسیجی برای نخستین بار در شیراز برگزار می‌شود.

حمیدرضا گرامی گفت: این برنامه را در راستای محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری و نماینده ایشان در استان فارس به واسطه دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که از وضعیت ناهنجار اجتماعی در مسئله حجاب و عفاف در شیراز وجود دارد، اجرا کردیم.

وی افزود: خواهران بسیجی در این مراسم حضور پیدا کردند تا دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی، آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام و شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ادا کنند.

فرمانده سپاه بقیة‌الله (عج) شیراز با بیان برنامه‌های سال 91 سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز گفت: در سال 91 فعالیت گشت‌زنی ضابطان امر به معروف و نهی از منکر به صورت مشهود در اطراف حرم حضرت احمدابن ‌موسی (ع) و مصلای نماز جمعه در آینده‌ای نزدیک و به صورت سازمان یافته انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: انتظار داریم تمام دستگاه‌ها و اقشار مختلف به ویژه بازاریان، همکاری لازم را با گروه‌های گشت‌زنی بسیج داشته باشند تا شاهد سلامت هرچه بیشتر جامعه باشیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول