اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

راهپیمایی امروز توطئه شوم استکباری، صهیونیستی را برملا می‌کند

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهالی استان را به حضور با شکوه در راهپیمایی سراسری امروز در خنثی کردن توطئه شوم استکباری، صهیونیستی دعوت کرد.

راهپیمایی امروز توطئه شوم استکباری، صهیونیستی را برملا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی علیه نظام‌های استکباری منطقه و جسارت رژیم باکو به پرچم جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مردم استان اردبیل همچون سایر مناطق کشور امروز توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جعلی را در طرح الحاق بحرین به عربستان محکوم کرده و توهین به مقدسات اسلامی در آذربایجان را که اسباب جریحه‌دار شدن احساسات‌ مسلمانان شده، محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور تصریح کرد: مردم استان اردبیل در راهپیمایی امروز اهانت سران کشور آذربایجان را که با تحریک رژیم صهیونیستی اقدام به توهین به پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده، محکوم می‌کند و بار دیگر دنیا به خروش جاودانه ملت ایران پی‌ می‌برد.

وی با یادآوری اینکه نظام استکباری هر از چند گاهی با اقدامات سخیف خود سعی می‌کند باورها و اعتقادات مسلمانان را نشانه بگیرد، خاطرنشان کرد: آنها به خوبی می‌دانند که پرچم اسلام، قرآن و اهل بیت هرگز بر زمین نمی‌ماند و به خاطر خشم و غیظ خود دست به ترفندهایی می‌زنند تا شاید احساسات را برانگیخته و چند روز عمر بی‌ثمر خود را با نفرین و توهین به سر ببرند.

نظرپور در ادامه سخنان خود اضافه کرد: مردم استان اردبیل که در ولایتمداری و وفاداری به نظام شهره عام و خاص است در راهپیمایی امروز حرکت جنایتکارانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌ صعود را در بحرین و کشتار بی‌دفاع مردم این کشور محکوم می‌کنند و به قوت قلب ملت‌های آزادیخواه کمک می‌کنند.

این مسئول همچنین به اجرای برنامه شوم و نامبارک یوروویژن در کشور آذربایجان اشاره کرد و ادامه داد: خداوند متعال بلای قوم لوت را بر سر آنهایی نازل می‌کند که در عصر معاصر به رغم پیشرفت‌های مختلف دست از اقدامات و برنامه‌های جاهلانه بر نمی‌دارند و همچنان بر طبل بی‌عاری می‌کوبند.

به گزارش فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان سخنان خود گفت: هوشیاری ملت‌های مسلمان یک امر ضروری است چرا که با هوشیاری و حرکت آگاهانه مسلمانان تمام توطئه‌ها در نطفه خفه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول