اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به طرح الحاق بحرین به عربستان

مردم استان مرکزی فردا راهپیمایی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی فردا با شرکت در راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را از طرح الحاق بحرین به عربستان اعلام خواهند کرد.

مردم استان مرکزی فردا راهپیمایی می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح الحاق بحرین به عربستان از طرح‌های شرم‌آور و ننگین پادشاهان پلید عربستان و بحرین در این دو کشور می‌باشد که با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح نشان‌دهنده زیاده‌خواهی سران آل خلیفه و آل سعود است تصریح کرد: متاسفانه سران آل خلیفه و آل سعود بی‌توجه به خواسته ملت خود همچون عروسک خیمه شب‌بازی با هر نوای آمریکا رقصی جدید از خود به نمایش می‌گذارند که این مایه شرم و ننگ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: حکام آل سعود و آل خلیفه تصور می‌کنند با این اقدام می‌توانند جنبش مردم بحرین و بیداری اسلامی را در منطقه مهار کرده و مانع از ادامه اعتراض‌های آنان شوند، اما این اقدام نه تنها مانع از حق‌طلبی آنها نخواهد شد، بلکه بر نفرت ملت بحرین خواهد افزود.

هاشمی ادامه داد: ماه‌ها است که سران آل سعود با گلوله و آتش با حمایت آمریکا مردم بحرین را به خاک و خون کشیده‌اند، حال چگونه می‌شود که این ظالمان بتوانند با بحرین اتحاد برقرار کنند.

وی با اشاره به واکنش‌‌های مردم بیدار ایران اسلامی در برابر این نمایش شوم گفت: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی فردا پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه با حضور دشمن‌شکن و آگاهانه در راهپیمایی انزجار خود را از اقدامات ننگین و شرم‌آور رژیم‌های آل خلیفه و آل سعود اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول