اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از طرح حجاب برتر صورت گرفت

راهپیمایی 1200 دانش‌آموز حافظ حجاب در اصفهان

خبرگزاری فارس: هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان دختر دبستانی حافظان حجاب در اصفهان در حمایت از طرح حجاب برتر راهپیمایی کردند.

راهپیمایی 1200 دانش‌آموز حافظ حجاب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش‌ از ظهر امروز بیش از یک هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان دختر دبستانی ناحیه سه اصفهان، در حمایت از طرح حجاب برتر چادر هم‌زمان با شهرهای تهران، مشهد، ارومیه، قم، کاشان، ری و ساری راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی هر ساله از سوی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانة‌النبی در راستای اجرای طرح حجاب مدارس برگزار می‌شود.

امروز حافظان طرح حجاب ریحانة‌النبی در حمایت از حجاب برتر چادر از مسیر خیابان آمادگاه تا هتل راهپیمایی و در طول مسیر شعارهایی سر دادند که این شعارها در حمایت از حجاب برتر بود.

شعارهایی هم‌چون، «ما دختران عاشورایی، سپاهیان زهراییم، با حجاب زهرایی، شکوه و فخر ایرانیم» «پیش به سوی حجاب، زیبایی بی‌پایان» «خواهرم خواهرم حجاب تو عزت است، پاداش این عزتت از بهشت بی‌منت است» را سر دادند.

هم‌چنین راهپیمایی‌کنندگان در نزدیکی سی و سه پل اصفهان تجمع کرده و به قرائت بیانیه‌ای پرداختند، در مقدمه این بیانیه آمده است: « ما حافظان حجاب طرح ریحانة‌النبی با الگوپذیری از بهترین الگوی زنان عالم حضرت زهرا(س) در حفظ حریم پاکی و حیاء و رعایت حجاب، ضمن دعوت از همه زنان مسلمان عالم به ویژه زنان و دختران ایران اسلامی به رعایت حجاب و پوشش اسلامی و حفظ شأن و جایگاه خود در اجتماع، خواسته‌های خود را از مسئولان محترم جمهوری اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان در چند بند اعلام می‌داریم.

در بخشی از این پیام آمده است: ما دختران حافظ حجاب به پاس تقدیر از خون شهیدان، بر حفظ حجاب خود پایداریم و از متولیان آموزش و پرورش درخواست داریم، توسعه آموزش‌های حجاب را دستور کار خود قرار دهند تا مدارس دخترانه بیش از پیش به زیبایی معنوی حجاب زیبنده شوند.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: از مسئولان صدا و سیما تقاضا داریم در تمام برنامه‌های خود از قبیل فیلم‌ها، سریال‌ها و حتی مهمانان برنامه‌های مختلف شئونات اسلامی را رعایت کنند و در جهت بالا بردن سطح آگاهی اجتماعی و شناساندن زیبایی‌های حجاب و نشان دادن پیامدهای بدحجابی توجه بیش‌تری داشته باشند.

در بخش دیگری از این بیانیه آورده شده است: در قسمتی از این بیانیه که حافظان حجاب با هم قرائت کردند آمده ما ضمن حمایت از جریان بیداری اسلامی از زنان و دختران محجبه این انقلاب‌ها به ویژه زنان و دختران بحرینی می‌خواهیم با الگوپذیری از زنان و دختران انقلاب 57 ایران با حفظ حجاب در وسط میدان باقی بمانند تا سهم خود را در آزادسازی کشورشان به خوبی ایفا کرده و در ادامه ضمن تنفر شدید از دیکتاتورهای منطقه به ویژه آل‌خلیفه و آل‌سعود پلید، در برخورد با زنان و دختران محجبه و اخراج آنها از مدرسه و کشف حجاب ایشان به آنها می‌گوییم، این برخوردها نشانه پستی و ضعف شماست و مطمئن باشید این زنان و دختران محجبه در کنار مردان غیرتمندشان پیروزند و شما را به زباله‌دان تاریخ خواهند فرستاد.

در بخش پایانی این بیانیه تأکید شد: ما ضمن تنفر از غرب به خصوص دولت فرانسه و برخی کشورهای اروپایی در برخورد با زنان محجبه و اخراج دختران محجبه از مدارس به آنان می‌گوییم منتظر همبستگی زنان و دختران محجبه دنیا باشید و مطمئن باشید با جنگ نرم و رسانه‌های کثیفتان نمی‌توانید ما را به بی‌حجابی بکشانید و امروز آمده‌ایم تا قدرتمان را به نمایش بگذاریم و از پس همین حجاب با مشت پولادین بر سر شما بکوبیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول