اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد

تولید 1.3 میلیون تن "کلینکر" در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از تولید یک میلیون و 300 هزار تن "کلینکر" در فیروزکوه خبر داد.

تولید 1.3 میلیون تن "کلینکر" در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین کاظمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه که در کارخانه سیمان فیروزکوه برگزار شد، با اشاره به نام‏گذاری سال‌جاری به عنوان سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری، گزارش جامعی از دستاوردهای سیمان فیروزکوه ارائه کرد. 

وی تولید بالغ بر یک میلیون و 300 هزار تن "کلینکر" را با توجه به توقف‏‌های متعدد از جمله برنامه‏‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید و مشکلاتی که در خصوص سوخت‏‌رسانی وجود داشت، بی‏‌سابقه توصیف کرد.

کاظمی تولید یک میلیون و 28 هزار تن سیمان و کلینکر در سال 90 و تحویل بیش از یک میلیون و 143 هزار تن سیمان کلینکر را ازجمله دستاوردهای ارزنده سیمان فیروزکوه عنوان کرد.

مدیرعامل سیمان فیروزکوه با اشاره به تنوع تولیدات سیمان فیروزکوه گفت: خوشبختانه این واحد صنعتی  در دو سال گذشته موفق به تولید و اخذ گواهینامه‏‌های کنترل کیفی و استانداردهای ملی تولید انواع سیمان شامل سیمان‏‌های تیپ 1-425، تیپ 1-525، تیپ2، تیپ3 و تیپ5 شد.

مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: ارتقای مستمر کیفیت سیمان به گونه‏‌ای است که سیمان فیروزکوه به عنوان یکی از سیمان‏‌های با کیفیت بالا در سطح کشور و حتی خارج از مرزها مطرح است.

در پایان این مراسم، منصوره غربا، مهران زیاری، عباس هراندهی، رضا سیاوشی، امیرسالار قائم‏‌نژاد، یاسر باقری، حسن حمیدیان، ابوالفضل کتال، ناصر عرب، سیدقاسم حسینی، رحمت امیری، اسماعیل احسانی، سوسن پژوم‏نیا به عنوان کارگران نمونه سیمان فیروزکوه معرفی شدند و لوح یادبود خود را دریافت کردند.

همچنین اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه‏‌های این مراسم بود.

این مراسم با حضور سعید افشارنادری فرماندار، رئیس اداره اطلاعات، معاونان برنامه‏‌ریزی و اداری مالی و نیز سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه، بخشدار مرکزی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فیروزکوه و ... برگزار شد.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول