اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محجوب ‌در گفت‌وگو با ‌فارس:

اولویت کاری مجلس نهم باید اقتصادی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور اولویت کاری مجلس نهم باید اقتصادی باشد.

اولویت کاری مجلس نهم باید اقتصادی باشد

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به ‌تحریم‌ ایران از سوی غربی‌ها‌، مهم‌ترین نیاز کشورمان را اجرای طرح‌های کلان اقتصادی دانست‌ و‌ تصریح کرد: به همین دلیل رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را ‌تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری و در حقیقت استراتژی اصلی کشور در سال 91 را تبیین فرموده‌اند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین در سال جاری تمام دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه کشور باید اولویت اصلی خود را اجرای طرح‌های کلان اقتصادی برای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام در این حوزه قرار دهند.

* مجلس نهم سیاسی‌کاری نکند

محجوب با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج قطعی تمام حوزه‌های انتخابیه، اظهار داشت: مجلس نهم باید به زودی کار خود را آغاز کرده و به مدت چهار سال قوانینی برای تحقق اهداف نظام و رفع مشکلات کشور طراحی و تصویب کند.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور اولویت اصلی قوه مقننه در دوره نهم و به ویژه طی سال جاری باید برنامه‌های اقتصادی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر افزود: بنابراین در این دوره نباید اکثر وقت مجلس به مسائل سیاسی معطوف شده و باید تمرکز نمایندگان بر مسائل اقتصادی باشد.

محجوب اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم می‌توانیم به اجرای برنامه‌ها و اهداف کلان نظام در حوزه اقتصادی و رفع مشکلات مهم کشور از جمله بیکاری، تورم و مسکن امیدوار باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که نمایندگان مجلس نهم با تلاش ویژه بتوانند این وظیفه مهم را به بهترین شکل انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول