اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

دولت و مجلس ‌همانند دو برادر راه صحیحی برای رفع مشکلات مردم بیابند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان گفت: دولت و مجلس باید همانند دو برادر راه صحیحی برای رفع مشکلات مردم بیابند تا شرمنده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نباشیم.

دولت و مجلس ‌همانند دو برادر راه صحیحی برای رفع مشکلات مردم بیابند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید‌یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان اظهار داشت: بغض و دشمنی کفار و جنایتکاران تاریخ به ویژه رژیم نامشروع صهیونیست برای همیشه در دل‌های ما وجود دارد.

وی با اشاره به جنایات تأسف‌برانگیز رژیم صهیونیستی ابراز داشت: تأسیس این رژیم نامشروع و غیرقانونی با زور اسلحه، قتل عام مردم بی‌دفاع و اشغال سرزمین فلسطینیان همراه بود.

جعفری افزود: حضور این رژیم جعلی و فاسد در منطقه موجب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دشمنی استکبار و کفار برای همیشه در دل‌های مسلمانان زنده است، عنوان کرد: لحظه‌ای نباید دچار تردید شد که ما راه حق را می‌رویم.

جعفری تصریح کرد: راهی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش دارند، راه حق و حقانیت است.

وی بیان داشت: مسئولان باید بیشتر به فکر مردم باشند، مسئله تورم و بیکاری بزرگ‌ترین مشکل جامعه کنونی ما است.

جعفری خاطر نشان کرد: دولت و مجلس باید همانند دو برادر راه صحیحی برای رفع مشکلات مردم بیابند تا شرمنده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نباشیم.

وی گفت: ما خود مردم را برای مبارزه و انقلاب دعوت کردیم، لذا باید به مسائل و مشکلات آنها توجه داشته باشیم.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اهانت به جایگاه و ارزش زن را امری ناپسند دانست و اظهار داشت: هیچ تبعیضی میان زن و مردم وجود ندارد، تفاوت‌ها نیز تنها به دلیل مصلحت‌ها است.

جعفری ابراز داشت: همانطور که مرد می‌تواند در بُعد معنوی تمام مراحل تکامل را بپیماید، زن نیز می‌تواند به این منزله رفیع نائل شود.

وی کار اصلی زن را ساختن و تربیت انسان عنوان کرد و افزود: زنانی که در جامعه مشغول به فعالیت و تلاش هستند، نباید این نکته را فراموش کنند که اگر جامعه خوبی داریم و جرم و جنایات کمتری نسبت به دیگر جوامع شاهد هستیم‌ به واسطه نقش آنها است.

جعفری تصریح کرد: مدرسه نیز نقش مهمی در تربیت و ساختن انسان‌ها دارد، اما هیچ‌کس به اندازه زن و مادر نمی‌تواند چنین نقشی را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول