اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند تأکید کرد

اهتمام جدی دهیاران بر رفع مشکلات مردم

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند بر اهتمام جدی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.

اهتمام جدی دهیاران بر رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در همایش تجلیل از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی بیرجند بر تعامل بیشتر شوراها و دهیاران تأکید کرد و اظهار داشت: اگر تعامل شوراها و دهیاران مثبت و رو به جلو نباشد قبل از هر چیزی مردم و بعد از آن خود دهیاران و شوراها ضرر می‌کنند.

وی خواستار جهت‌دهی منابع مالی دهیاری‌ها و شوراها در بانک‌ها شد و ادامه داد: این امر تدبیر شوراها و دهیاران را می‌طلبد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در سطح شهرستان بیرجند در تمامی روستاها درصدد ارتقای طرح هادی هستیم، افزود: این طرح را در روستاهای اقماری سطح شهرستان بیرجند گسترش دادیم و امیدواریم در دیگر روستاها نیز انجام شود.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به ساماندهی حاشیه شهر بیرجند افزود: حدود یک‌هزار و 800 هکتار زمین را برای حاشیه‌نشینان ساماندهی کردیم و زمین برای ساخت مسکن در اختیار آنان گذاشتیم.

*معدل دهیاران شهرستان بیرجند 16.5 است

 

فرماندار بیرجند معدل نمره دهیاران شهرستان بیرجند را از 20 نمره 16.5 عنوان کرد و ادامه داد: این نمره می‌تواند بهتر باشد و برای رسیدن به نقطه هدف از همه استان‌های کشور عقب هستیم و باید با تمام وجود برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم.

قاسم‌زداه نداف خواستار اهتمام جدی دهیاران در راستای رفع مشکلات مردم شد و تصریح کرد: دهیاران و شوراها باید با تمام وجود در راستای حل مشکلات مردم و تعامل با اهالی روستاها تلاش و همت خود را به کار گیرند.

وی بر تقویت تعاونی دهیاران تأکید کرد و یادآور شد: دهیاران می‌توانند با یک تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب در راستای تقویت تعاونی دهیاران تلاش کنند.

در این مراسم از شوراها و دهیاران نمونه بخش مرکزی شهرستان بیرجند با اهدای لوح تقدیر در محل سالن سیمرغ فرمانداری بیرجند تجلیل شد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول