اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای دانشگاه آزاد گچساران

ارائه 6 مقاله دانشگاه آزاد گچساران در کنفرانس‌های بین‌المللی

خبرگزاری فارس: شش مقاله یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در کنفرانس‌های بین‌المللی، ملی و مجلات علمی پژوهشی ارائه شد.

ارائه 6 مقاله دانشگاه آزاد گچساران در کنفرانس‌های بین‌المللی
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران مقالات خود را در کشورهای ترکیه، هندوستان و کنفرانس‌های ملی واحد شوشتر و ارسنجان و مجله علمی پژوهشی جهش ارائه کرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: مقاله تأثیر دو نوع آزمون ورزشی منتخب هوازی آستر‌اند و غیر هوازی وینگیت بر تغییرات آنزیم‌های کبدی و HSP70 در مردان جوان در مجله علمی پژوهشی جهش به چاپ رسید.

علی خواجه‌لندی تصریح کرد: نتایج این تحقیق نشان داد که آستانه پاسخ عوامل التهابی به فعالیت‌های ورزشی، متفاوت است و یکی از عوامل مهم در این زمینه زمان کافی برای پاسخ سلولی به فعالیت ورزشی و سطح آمادگی بدن افراد است.

وی افزود: مقاله " مقایسه توانایی‌های حرکتی پایه دانش آموزان پسر اول ابتدایی که آموزش‌های پیش دبستانی را گذرانده‌اند با دانش‌‌آموزانی که این آموزش‌ها را نگذرانده‌اند و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی آنان" نیز در کنفرانس بین‌المللی هندوستان ارائه شد.

خواجه‌لندی بیان داشت: در این تحقیق به دوره آموزشی پیش دبستانی پرداخته شده و نتایج تحقیق نشان داده که دانش‌آموزانی که در این مراکز آموزش دیده‌اند نسبت به همسالان خود که هیچ آموزشی را ندیده اند به لحاظ مهارت‌های حرکتی و تحصیلی در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: مقالات "بررسی تاثیر 8 هفته تمرین استقامتی بر سطح ویسفاتین پلاسمای مردان میانسال" و " مطالعه تأثیر تمرینات هوازی بر عملکرد و ساختار قلب موش‌های نر دیابتی" نیز در کنفرانس بین المللی ترکیه ارائه شد.

خواجه‌لندی عنوان داشت: نتایج این تحقیقات نشان داد که هشت هفته تمرین استقامتی سبب کاهش معنی‌دار غلظت ویسفاتین پلاسما شده و 12 هفته تمرین هوازی سطوح قند خون و فشار خون در گروه دیابتی همراه با فعالیت ورزشی کاهش معناداری پیدا کرده است.

وی بیان داشت: مقالات "بررسی رابطه بین برخی فاکتورهای آمادگی جسمانی مرتبط با تندرستی با بهداشت روانی دانشجویان پسر" و "ارزیابی ایمنی و کارائی اماکن و تأسیسات ورزشی دانشگاه‌های منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی از نگاه دانشجویان" به ترتیب در همایش‌های ملی واحدهای ارسنجان و شوشتر عرضه شد.

این مقام علمی گچساران با تأکید بر انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی توسط دانشجویان و اساتید یادآور شد: کارهای تحقیقاتی و ارائه مقالات علمی نشان‌دهنده‌ علاقه‌ دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن است.

خواجه‌لندی ابراز داشت: در چند سال گذشته روند ارائه تحقیقات و پژوهش در دانشگاه‌ها روندی رو به رشد بوده که توجه بیشتر و حمایت مسئولان از این مسئله امری لازم و ضروری است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول