اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد‌

ارائه 30 مقاله ISI به کنگره پژوهشی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: 30 مقاله علمی ISI توسط دانشجویان به کنگره پژوهشی آذربایجان‌غربی ارائه شد.

ارائه 30 مقاله ISI به کنگره پژوهشی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی متذکر پیش از ظهر امروز در دومین کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده پزشکی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره در راستای تلاش برای نمایش و تبادل تجربیات علمی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه‌های عضو شبکه و سایر دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: مقالات دریافتی پس از داوری به دو صورت سخنرانی و پوستر ارائه شده و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی نیز از برنامه‌های دیگر این کنگره است.

این مسئول با اشاره به حمایت اساتید و دانشجویان از برگزاری چنین کنگره‌های علمی در استان گفت: دبیرخانه این کنگره از ابتدای اعلام فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار بیش از یک‌هزار مقاله از دانشجویان دانشگاه‌های عضو شبکه و نیز سایر دانشگاه‌ها دریافت کرده است.

متذکر دانشجویان امروزی را گردانندگان حوزه علم در آینده خواند و تصریح کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها می‌تواند در بین دانشجویان حس همکاری و مشارکت ایجاد کرده و سبب آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های علمی و پژوهشی ‌شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت علم باید زمینه خدمت‌گذاری به مردم را ایجاد کند بیان کرد: توسعه علوم پزشکی و پژوهش نیازمند برنامه‌ریزی مدون و حساب‌شده دارد تا در این زمینه گام‌های بلندی برداشته در عرصه‌های بین‌المللی قدرتمندانه ظاهر شویم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کمیته تحقیقات دانشجویی در سطح کشور از کمیته‌های فعال در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان با 31 مقاله ISI و ده‌ها طرح تحقیقاتی‌ که با هزینه هنگفت به تصویب رسیده است در این طرح شرکت کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول