اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط محققان مرکز تحقیقات کشاورزی جیرفت صورت گرفت

ارائه 50 مقاله علمی در مجامع علمی داخلی و بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج گفت: محققان این مرکز تحقیقات کشاورزی سال گذشته 50 مقاله علمی در مجامع علمی داخلی و بین‌المللی ارائه کردند.

ارائه 50 مقاله علمی در مجامع علمی داخلی و بین‌المللی

موسی نجفی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: محققان مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج در سال گذشته بیش از 50 فقره مقاله علمی در نشریه‌ها و کنگره‌های بین‌المللی «ISI» به زبان انگلیسی و مجله‌های علمی و پژوهشی کشور، کنگره‌ها و همایش‌های داخلی ارائه کردند.

وی افزود: این مقاله‌ها شامل آخرین نتایج حاصل از اجرای پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در این مرکز توسط اعضای هیئت علمی است.

نجفی‌نیا تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جدید سقف مقاله‌های ارائه شده به دو برابر تعداد کنونی می‌رسد.

وی ابراز داشت: این مرکز با  19 نفر از بهترین محققان کشور با مدارک دکترا و کارشناسی ارشد در رشته‌های آفات و بیماری‌ها، علف‌های هرز، خاک‌شناسی، آبیاری، ماشین‌های کشاورزی، علوم دامی، زراعت و باغبانی در حال توسعه است.

نجفی‌نیا عنوان کرد: همچنین مرکز تحقیقات کشاورزی شهید مقبلی جیرفت و کهنوج همواره به عنوان یکی از فعال‌ترین و پویاترین مراکز تحقیقاتی و منشأ خدمات فراوان و ارزنده‌ای در جنوب استان کرمان بوده است.

وی اذعان داشت: این محققان با تلاش وسیع علمی و ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، سهمی از پیشرفت همه جانبه کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول