اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سومین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی خبر داد

ارائه بیش از 90 مقاله در کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی

خبرگزاری فارس: رئیس سومین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی گفت: 113 مقاله به مرحله داوری سومین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی رسیده که 93 مقاله در این کنفرانس ارائه می‌شود.

ارائه بیش از 90 مقاله در کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرهاد شهرکی بعد ازظهر امروز در سومین کنفرانس ملی علوم و مهندسی جداسازی در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: از 93 مقاله پذیرفته شده در این کنفرانس 45 مقاله به صورت سخنرانی و 48 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی افزود: دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان در راستای تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی خود، توسعه هر چه بیشتر ارتباطات علمی بین پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار، سومین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی را برگزار می‌کند.

شهرکی هدف از برگزاری کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی را کمک به توسعه و اعتلای فعالیت‌های پژوهشی و فراهم‌کردن بستری برای تبادل نظریه‌ها و اطلاعات علمی بین پژوهشگران دانشگاهی، مراکز پژوهشی و صنعتی عنوان کرد.

وی نظریه‌پردازی و طرح اصول بنیادی، نتایج تجربی و کاربرد روش‌های مختلف جداسازی مواد در صنایع شیمیایی، معدن و متالورژی، فرآوری و بازیابی مواد، محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس بیان کرد.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: طراحی، مدلسازی و شبیه‌سازی فرآیندهای جداسازی، جداسازی در فرآیندهای غشایی، فرآیندهای جداسازی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تعادلات فازی، پدیده‌های سطحی، جداسازی در بیوتکنولوژی، جداسازی مولکولی، پیل سوختی، انتقال جرم در فرآیندهای پیلمری، استخراج، کریستالیزاسیون و فروشویی، تقطیر، دینامیک سیالات محاسباتی در فرآیندهای جداسازی، کنترل در فرآیندهای جداسازی، جداسازی اجزا در کروماتوگرافی و... از مهم‌ترین محورهای اصلی سومین کنفرانس علوم و مهندسی جداسازی هستند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول