اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 آذر در همدان صورت می‌پذیرد؛

ارائه 70 مقاله علمی در همایش ملی شهر الکترونیک

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی شهر الکترونیک گفت: 24 آذرماه همدان میزبان برگزاری همایش ملی شهر الکترونیک است که 70 مقاله علمی در آن ارائه خواهد شد.

ارائه 70 مقاله علمی در همایش ملی شهر الکترونیک
محمدمهدی شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری همایش ملی شهر الکترونیک اظهار کرد: این همایش با دو رویکرد "نگاه علمی به مسائل" و "توجه به کاربردی بودن آن" در تاریخ بیست و چهارم آذرماه در همدان برگزار می‌شود.
وی بهره‌گیری از رشته‌های مختلف در این همایش را از دیگر ویژگی‌های شاخص آن برشمرد و ادامه داد: رشته‌هایی چون عمران، شهرسازی، فناوری اطلاعات، محیط زیست، علوم تربیتی، حقوق، پزشکی و.. برای برگزاری این همایش ورود یافته‌اند که این امر جای توجه دارد.
دبیر همایش ملی شهر الکترونیک تلاش برای حل پیچیدگی‌های مدیریت شهری در دنیای امروز را یکی از مواهب و اثرات برگزاری این همایش دانست و افزود: معرفی خدمات تعاملی و ارائه طرح‌های موفق پیاده‌سازی شهری در راستای شهر الکترونیک، معرفی توانمندی شرکت‌های ایرانی و تبادل دستاوردها و تجربیات علمی در زمینه شهر الکترونیک و بررسی موانع ساختاری شکل‌گیری شهر الکترونیک و راهکارهای رفع آن از دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌رود.
به گفته وی ارائه مدل‌های موفق شهرهای الکترونیکی در سایر نقاط جهان، بررسی زیرساخت ارتباطی مورد نیاز، نقش قوانین و مقررات، راهکارهای فرهنگی، توسعه روش‌های تولید محتوای دیجیتالی و توسعه و ترویج تحقیق و پژوهش در تحقق شهر الکترونیک از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
شیرمحمدی ادامه داد: بعد از فراخوان ارسال مقاله تا تاریخ 15 آبان سال جاری، تعداد 400 مقاله به دبیرخانه همایش رسید که کمیته داوران متشکل از 30 عضو هیئت علمی متخصص از 15 دانشگاه کشور کار داوری آن را برعهده داشتند.
وی افزود: در نهایت از این تعداد مقاله ارسالی 70 مقاله مورد تأیید داوران قرار گرفت که در روز برگزاری همایش در دو بخش شامل سخنرانی و در قالب پوستر ارائه خواهد شد.
دبیر همایش ملی شهر الکترونیک در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: همزمان با این جشنواره پنج کارگاه آموزشی و تعداد 10 نشست‌ تخصصی نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول