اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

حماسه‌سازان ایران در جنگ با 55 کشور روبه‌رو شدند

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حماسه‌سازان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس با 55 کشور دنیا و گروه‌های مختلف داخلی با دست خالی ایستادند.

حماسه‌سازان ایران در جنگ با 55 کشور روبه‌رو شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل مرتضی قربانی بعد از ظهر امروز در سالروز عملیات بیت‌المقدس در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: نقش مازندران در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بوده و بسیاری از سرداران و فرماندهان شهید از این منطقه بودند.

وی افزود: آنچه در جنگ با دشمن موجب پیروزی ما شد قدرت و امکانات دفاعی نبود، زیرا ما از داشتن بسیاری از تجهیزات محروم بودیم ضمن اینکه لشکر چندانی نداشتیم، آنچه سبب پیروزی ما در دفاع مقدس شد عشق به ولایت، صداقت، ایمان و امدادهای غیبی بود.

قربانی اذعان داشت: از شهرستان قهرمان‌پرور بابل انتظاری جز این نمی‌رفت که دانشگاه علوم پزشکی بابل با جذب 700 ایثارگر، 150 فرزند شهید، آزاده، جانباز و رزمنده در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه نخست را کسب کرده و ادامه‌دهنده راه حماسه‌سازان دوران جنگ باشد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: حماسه‌سازان و شهدای ما در دوران دفاع مقدس با 55 کشور دنیا و گروه‌های مختلف داخلی با امکانات مجهزی که در اختیار دشمن بود با دست خالی ایستادند تا امروز مردم ما بتوانند با آرامش زندگی کنند.

قربانی تصریح کرد: آنچه سبب پیروزی ما در جنگ شد گوش به فرمان ولایت فقیه بودن و داشتن صداقت و ایمان بود، شهدای ما پیروز شدند چون از دشمن نهراسیدند و شجاعانه از ولایت فقیه و اسلام دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به اهمیت نقش ولایت فقیه پی برده و در این محور متمرکز شده است بیان داشت: توصیف دشمن از شیعه این است که شیعه مسلمان دارای دو بالی است که یکی بال ولایت فقیه و دیگری بال سرخ شهادت است، هرگاه بال شیعه قیچی شود آن بال نیز بی‌اثر خواهد بود و به همین سبب برای تضعیف شیعه باید بر تضعیف ولایت فقیه تمرکز کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول