اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی تاکید کرد

تحویل اسناد مربوط به دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی در صورت داشتن اسناد مربوط به دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تحویل دهند.

تحویل اسناد مربوط به دفاع مقدس توسط دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمید ابراهیمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی با تحویل آن‌ها در تهیه آرشیو و برگزاری نمایشگاه همت گمارند.

وی افزود: طی رایزنی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های مختلف و متنوعی برای گرامیداشت و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در استان پیش‌بینی شده است.

به گفته این مسئول گلباران  و غبارروبی مزار شهدا در شهرستان‌ها، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اجرای مراسم‌های قرآنی و مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تزیین و نصب پلاکارد و بنر در سطح شهر با موضوع سوم خرداد و دعوت از فرماندهان دفاع مقدس به منظور تشریح عملیات بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر است.

ابراهیمی تصریح کرد: سوم خردادماه نماد پاسداری از آرمان‌های والای امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن نام امام خمینی(ره)، زنده نگه داشتن امت اسلامی است.

ابراهیمی ادامه داد: دشمنان با هدف تصرف ایران اسلامی و ضربه‌زدن به تمامیت ارضی کشورمان بخش‌هایی از کشور را اشغال کردند، اما با ایثار و رشادت‌های ملت ایران نتوانستند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همچنین با اشاره به عظمت عملیات بیت‌المقدس گفت: این عملیات از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است و شهیدانی چون جهان آرا، جان خود را در این عملیات فدای دفاع از خاک وطن و حفظ نظام اسلامی کردند.

وی اذعان داشت: سوم خرداد نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است و در فتح خرمشهر و سراسر دفاع مقدس نقش محوری ولایت فقیه و حضرت امام (ره) و تفکرات ایشان باعث فتوحات رزمندگان اسلام می‌شد.

ابراهیمی متذکر شد: در شرایط کنونی نیز باید اطاعت و پیروی رزمندگان از امام راحل را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم، زیرا اطاعت از ولی‌فقیه نظام ما را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول