اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره نقاشی دفاع مقدس اردبیل خبر داد

تجلیل از 60 کودک برگزیده جشنواره نقاشی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین جشنواره نقاشی دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در پنجمین جشنواره نقاشی دفاع مقدس از بین آثار ارسال شده از 60 نفر کودک و نوجوان برتر و برگزیده تجلیل می‌شود.

تجلیل از 60 کودک برگزیده جشنواره نقاشی دفاع مقدس

علی دانش در حاشیه برگزاری پنجمین جشنواره نقاشی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ و معارف این دوران طلایی بین نسل آینده به ویژه خردسالان کودکان و نوجوانان همه ساله برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره از سال 86 با برگزاری اولین دوره، فعالیت خود را آغاز کرده و امسال نیز پنجمین دوره آن در حال برگزاری است.

مدیر هنری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ابراز داشت: در این جشنواره یک‌هزار و 897 نفر با یک‌هزار و 977 اثر نقاشی شرکت کردند که نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش تولید و ارسال اثر را به این جشنواره شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: برای این جشنواره از شهرهای پارس‌آباد، اردبیل، نمین، مشگین‌شهر، خلخال، گرمی، کوثر، نیر، خورش‌رستم، اصلاندوز و بیله‌سوار آثاری در طیف گسترده خردسالان، کودکان و نوجوانان از مدارس، کانون‌های پرورشی، مهدهای کودک و به صورت آزاد ارسال شده است.

دانش بیان داشت: فراخوان این جشنواره بهمن‌ماه سال گذشته انجام شده بود و امروز شاهد آیین اختتامیه آن هستیم که از برترین‌های این جشنواره با اهدای لوح و جوایزی تجلیل می‌‌شوند.

وی گفت: در کنار کودکان و نوجوانان از مربیان فعال مدارس، کانون‌ها و مهدها نیز که در برگزاری این جشنواره مشارکت نزدیک داشته‌اند تجلیل می‌شود.

دبیر جشنواره نقاشی دفاع مقدس اردبیل با بیان اینکه این جشنواره در گروه سنی پنج تا 16 سال برگزار شد افزود: بیشترین آثار از اردبیل ارسال شده و در گروه سنی نیز کودکان بیشترین آثار ارسالی را شاهد بودیم.

دانش با بیان اینکه برگزاری این جشنواره به شور و نشاط بیشتر در بین کودکان و نوجوانان منجر شده است، ابراز داشت: این سرمایه‌های ارزشمند باید قدر دانسته شوند و هر روز بر اطلاعات و آگاهی آنها در زمینه عظمت و پیروزی‌های رزمندگان غرور آفرین ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس افزوده شود.

این مسئول در پایان سخنان خود دانش‌آموزان را بهترین مروجان و تداعی‌کنندگان ایام جنگ توصیف کرد و گفت: جنگ هشت‌ساله ما بهترین دستاورد را در تربیت ارزشی و دینی داشته که نباید در مراکز آموزشی و تربیت ما این مبانی مغفول بماند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول