اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان

مردم با خدمات دولت الکترونیک در نمایشگاه اتوکام آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان گفت: حضور پر رنگ سازمان‌های دولتی سازمان‌های دولتی در نمایشگاه اتوکام با هدف ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم و آشنایی بیشتر آنان با این خدمات انجام می‌شود.

مردم با خدمات دولت الکترونیک در نمایشگاه اتوکام آشنا می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مرتضی میرعظیمی با اشاره به برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان اظهار داشت: از طریق هماهنگی‌های انجام شده با دفتر فناوری اطلاعات استانداری اصفهان از سازمان‌ها و نهادهای دولتی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شد که در نهایت به حضور شهرداری، سازمان همیاری‌ها، ثبت‌احوال، سازمان مسکن و شهرسازی و مخابرات انجامید.
وی ادامه داد: در نمایشگاه امسال طیف وسیعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، محصولات و دستاوردهای جدید خود را در عرضه می‌کنند.
دبیر نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان اضافه کرد: در حاشیه این نمایشگاه پنج سمینار و سه گردهمایی برگزار می‌شود. 
وی در مورد ملاک انتخاب شرکت‌های حاضر و سطح کیفی نمایشگاه اتوکام گفت: فضای کسب و کار کم رونق است و بی‌شک فضای نمایشگاه نیز متأثر از آن می‌شود، اما تلاش شده شرکت‌های برتر و مطرح این عرصه حضور یابند تا نمایشگاه امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای مخاطب جذاب باشد. 
میرعظیمی بیان داشت: سازمان‌های دولتی در نمایشگاه امسال حضور پررنگ‌تری دارند و این حضور با هدف ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم و آشنایی بیشتر آنان با این خدمات صورت گرفته است و امیدواریم سازمان‌های دولتی در سال‌های آتی حضور بیشتری داشته باشند.
به گزارش فارس، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان از فردا تا 9 دی ‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان از ساعت 15 تا 22 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول