اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایجاد شهرداری الکترونیک در فارس در حال پیگیری است

عزم جدی مدیریت فارس برای گسترش خدمات الکترونیک

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس با اشاره به عزم جدی مدیریت فارس برای گسترش خدمات الکترونیک در این استان، گفت: استاندار فارس بر ایجاد شهرداری الکترونیک در شهرهای این استان تاکید دارد.

عزم جدی مدیریت فارس برای گسترش خدمات الکترونیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی منصوری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت‌های لازم برای ایجاد شهرداری الکترونیک، بر عزم جدی مدیریت فارس برای گسترش خدمات الکترونیک در این استان تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس، بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد درآمد پایدار را در دستور کار شهرداری‌های این استان دانست و گفت: جلب مشارکت عمومی از طریق توزیع اوراق مشارکت، می‌تواند کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها را تسهیل کند.
وی ارائه تسهیلات مالی به شهرداری‌ها برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی را از جمله اهداف سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس برشمرد و ابراز داشت: در این راستا ایجاد موسسه اعتباری به‌نام شهرداری‌های این استان، برای مساعدت و پرداخت تسهیلات با کارمزد اندک می‌تواند راهگشا باشد.
منصوری کوچک‌سازی سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس و تقویت شرکت‌های تخصصی در بخش‌های مختلف را از جمله سیاست‌های مطلوب برشمرد و اضافه کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهرداری‌ها تقویت شرکت‌های وابسته با سازمان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس نیروی انسانی را از عوامل مهم پیشبرد اهداف شهرداری‌ها برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و ایجاد امکانات لازم در مورد آموزش کارکنان شهرداری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی شهر زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سطح کیفی خدمات شهرداری‌ها را ارتقا دهیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول