اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

حضرت زهرا بهترین الگو زندگی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: پایه و اساس زندگی را باید بر اساس عشق بگذاریم و در این زمینه و همه امور باید از حضرت زهرا (س) الگوبرداری کنیم که زندگی ایشان سرشار از عشق به همسر و فرزند است.

حضرت زهرا بهترین الگو زندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر چهارشنبه در همایش گلواژه آفرینش اظهار داشت: پایه و اساس زندگی را باید بر اساس عشق و زندگی بهتر بگذاریم و در این زمینه و همه امور باید از حضرت زهرا (س) الگوبرداری کنیم که زندگی ایشان سرشار از عشق به همسر و فرزند است.

وی افزود: بسیاری از دوست داشتن‌ها و مسائل عاطفی در زندگی کمرنگ شده و مشکلاتی که در خانواده‌ها وجود دارد، ناشی از همین کمی عاطفه و عدم بروز علاقه‌هاست.

نجار تصریح کرد: در خانواده‌ها باید ابراز علاقه باشد، وقتی باید گذاشته شود تا فرزندان حرف‌های خود را به والدین بگویند در غیر اینصورت نباید انتظار داشت جامعه مشکل نداشته باشد و یا فرزندان سر به راه باشند.

در ادامه این مراسم سید علیرضا هاشمی گلپایگانی استاد دانشگاه با اشاره به اینکه باید تبیین شود که آیا می‌توان از سیره ائمه معصوم (ع) در عصر امروز استفاده کرد، گفت: سیره‌ای که قانون باشد، خارج از زمان و مکان نیز قابل اجراست و قانون فراتر از زمان و مکان است.

وی افزود: همه کارها بر اساس منطق عملی و قانون کلی است که باید در این راستا عمل کرده و در زندگی خود قوانین را به کار گیریم.

هاشمی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه هر کس به هر میزانی در عصمت و پاکی حرکت کند، زهرایی است، گفت: حضرت زهرا (س) در زندگی اصولی دارد که اگر کسی بر اساس این سیره عمل کند، تأثیر زیادی در زندگی وی دارد و ارزش انسان به زمان و مکان نیست.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول