اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در نکا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته زن، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان در محل اداره ارشاد شهرستان نکا افتتاح شد.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در نکا افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی نقش زنان در اقتصاد خانواده و توسعه و رشد اشتغالزایی در جامعه ایجاد شده است.

رسول هادی‌زاده گفت: نمایش توانمندی‌ها و استعدادهای مختلف بانوان در جامعه موجب رغبت بیشتر افراد و بانوان به کار و تلاش و پیگیری همه‌جانبه می‌شود.

وی تصریح کرد: شناسایی استعدادهای بانوان و توانمندسازی مناسب آن تاثیر بسزایی برای اشتغالزایی در خانواده و افزایش تولید ملی دارد که از دغدغه‌های مهم رهبری است.

هادی‌زاده یادآور شد: همه ما باید برای افزایش خودکفایی گام برداریم و در این راستا هر یک از افراد جامعه باید با استفاده از توانمندی‌های خود در این جهت حرکت کند.

این مسئول فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود توجه بانوان به صنایع دستی و تولید ملی داخلی را منابع ارزشمند و توانمندی جامعه خواند و یادآور شد: بانوان با اندکی تعلیم و آموزش می‌توانند قابلیت‌های هنری، علمی و فرهنگی خود را پرورش داده و به منصه ظهور برسانند.

هادی‌زاده اضافه کرد: رسیدگی به وضع فرهنگی و پیشرفت در مسائل فرهنگی، هنری و تولید آثار با توجه به وجود استعدادهای نهان و درخشان در منطقه از وظایف مهم همه دستگاه‌های متولی است و همه ما باید در این جهت و پرورش استعدادهای نهان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبری در سال جدید و افزایش تولید ملی و حمایت از تولیدات داخلی باید این مسئله توسط آحاد جامعه مورد توجه قرار گیرد و بانوان به‌ عنوان قشر عظیمی از این جامعه در راستای استفاده از تولیدات داخلی و همچنین افزایش تولیدات ملی تلاش کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا متذکر شد: این نمایشگاه در بیش از 10 غرفه شامل نقاشی، صنایع دستی، طراحی، خیاطی، گل‌سازی و... است.

هادی‌زاده اذعان داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره ارشاد نکا، صنایع دستی و گردشگری و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دایر شده و از امروز به مدت یک هفته در سالن ارشاد نکا دایر است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول