اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فدک خواستار شد

برگزاری نمایشگاه دائمی پوشش بانوان در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی‌ و حرفه‌ای دخترانه فدک خواستار برگزاری نمایشگاه دائمی پوشش بانوان در این شهرستان شد.

برگزاری نمایشگاه دائمی پوشش بانوان در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فوژان صباحی سه‌شنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه بانوی مستور در دانشکده فدک این شهرستان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ پوشش اسلامی در بین بانوان باید مرکزی به صورت دائمی برای ارائه طرح‌های جدید پوشش بانوان در نظر گرفته شود تا علاوه بر حفظ شئونات اسلامی  منطبق با نیاز روز جامعه نیز باشد. 

وی ضمن اعلام آمادگی دانشکده فدک کاشان برای برگزاری چنین نمایشگاهی در صورت حمایت مسئولان افزود: این مرکز به عنوان تنها دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه در این منطقه با داشتن رشته طراحی و دوخت امکان ارائه طرح‌های جدید لباس و تولید آن توسط تعاونی این مرکز را دارد.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد: ارائه طرح و دوخت لباس بر اساس معیارهای اسلامی و فرهنگ ایرانی در راستای تحقق شعار امسال است.

صباحی در ادامه به برگزاری نمایشگاه بانوی مستور به مدت سه روز در دانشکده فنی و حرفه‌ای فدک کاشان  اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه بانوی ایرانی، پوشش اسلامی با عنوان بانوی مستور برای دومین سال متوالی به مناسبت هفته زن در این دانشکده برگزار شده است.

به گفته وی در این نمایشگاه 100 طرح لباس اسلامی که حاصل طراحی دانشجویان رشته طراحی و دوخت دانشکده دخترانه فدک است به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه انواع لباس، مانتو، شال و روسری به عنوان لباس فرم اداری و غیر اداری به نمایش گذاشته شده است.

در حال حاضر 300 دانشجو در رشته طراحی و دوخت دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول