اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیّر مدرسه‌ساز:

به دنبال تقویت فرهنگ مدرسه‌سازی بانوان در استان‌ها هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیّر مدرسه‌ساز گفت: در بعضی از استان‌ها به علت دیدگاه‌های خاصی که نسبت به فعالیت زن در جامعه وجود دارد، مردان هنوز نپذیرفته‌اند که زنان توانایی انجام فعالیت‌های مربوط به مدرسه‌سازی را دارند.

به دنبال تقویت فرهنگ مدرسه‌سازی بانوان در استان‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خدیجه نیزاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بانوی خیّر چون به هر دو بُعد عشق و تعقل توجه دارد، وقتی محرومیتی می‌بیند تمام توان خود را به کار می‌بندد تا با ساختن مدرسه، فقر را کم‌رنگ‌تر کند.

وی عنوان کرد: مدرسه ساختن برای این است که دانش‌آموز در آن قدرت تعقل خود را پرورش می‌دهد و رشد می‌کند.

این بانوی خیّر مدرسه‌ساز تصریح کرد: مردم باید بدانند که هر کسی با هر نوع فعالیت و تلاشی می‌تواند مدرسه‌ساز باشد، یکی با اهدای پول، یکی با هدیه کردن زمین و خانه و دیگری قلم و شاید هم کسی با سکوتش.

نیزاری در این نشست از مسئولان خواست تا توجه بیش‌تری نسبت به ستاد بانوان خیّر مدرسه‌ساز داشته باشند و اضافه کرد: بانوان خیّر مدرسه‌ساز آمده‌اند تا کمک کنند که مدرسه‌سازی با سرعت بیش‌تری انجام شود.

رئیس ستاد پشتیبانی بانوان خیّر مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم که هر چه مدرسه بسازیم باز هم کم است و باید تلاش بیش‌تری در این زمینه انجام شود.

وی بیان داشت: وقتی دانش‌آموزان علم بیاموزند، با بینش صحیح در راه خدا گام برمی‌دارند و علاوه بر خواندن نماز، از روی علم به فرایض دینی هم بهتر عمل می‌کنند.

نیزاری با اشاره به روحیه خیرخواهی و نیکوکاری ملت ایران اذعان داشت: کسانی که خدا به آنها چیزی بخشیده باید دست مردم ضعیف را بگیرند که مدرسه‌سازی از جمله مهم‌ترین جلوه‌های خدمت به خلق خدا است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول