اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس

مقاله‌گرایی از معضلات بخش پژوهشی است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: یکی از معضلات بخش پژوهشی مقاله‌گرایی و عدم توجه به جنبه‌های کاربردی و اقتصادی فعالیت‌ها است.

مقاله‌گرایی از معضلات بخش پژوهشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق‌عابدین در جلسه دیدار با محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی با اعلام آمادگی برای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی و کاربردی این بخش در فارس اظهار داشت: یکی از معضلات بخش پژوهشی، مقاله‌گرایی و عدم توجه به جنبه‌های کاربردی و اقتصادی فعالیت‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به تصمیم‌های رئیس جمهور در بخش جهاد دانشگاهی گفت: از فعالیت‌های پژوهشی که زمینه رونق اقتصادی و  فناوری این استان را فراهم کند حمایت می‌کنم و این وظیفه‌ای ملی و اخلاقی است.

استاندار فارس ابراز داشت: با وجود توانمندی‌های این استان در بخش پزشکی باید همکاری و برنامه‌ریزی مناسبی برای ورود بخش جهاد دانشگاهی به این زمینه انجام شود و در این مورد نیز آمادگی داریم تا از فعالیت تولید حلزون شنوایی در شیراز حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با هدف‌گذاری می‌توان ظرفیت‌های موجود در فارس را فعال کرد و ما همچنان در زمینه کاشت گیاهان دارویی نیز از ظرفیت بالایی برای ورود جهاد دانشگاهی برخورداریم.

این جلسه با بررسی زمینه‌های توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول