اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی خبر داد

ارسال 500 مقاله داخلی و خارجی به همایش پیوست‌نگاری فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: تاکنون 500 مقاله علمی از اساتید و فرهنگ‌پژویان داخلی و خارجی به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

ارسال 500 مقاله داخلی و خارجی به همایش پیوست‌نگاری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد نصیری پیش از ظهر امروز در همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی در بوشهر اظهار داشت: این تعداد مقاله فراتر از تصور ما بود و باید برنامه‌ریزی خاصی برای داوری این تعداد مقاله داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است در نگاه علمی، پژوهشی و کاربردی پیوست‌نگاری فرهنگی در استان بوشهر از مباحث علمی و پژوهشی فراتر رود و در حوزه صنایع مهم نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز باشد.

نصیری اظهار داشت: این همایش در واقع پیش درآمدی برای برگزاری کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی در نیمه دوم امسال است که با استقبال خوب اساتید، فرهیختگان و فرهنگ‌پژویان استان و کشور مواجه شده است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در زمینه پیوست‌نگاری فرهنگی یادآور شد: در همین راستا در حوزه‌های جامعه‌شناسی و علوم انسانی سلسله همایش‌هایی در استان طراحی کردیم که تاکنون دو همایش استانی با استقبال خوب اساتید این حوزه برگزار شده است.

نصیری اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تاکید بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پیوست‌نگاری فرهنگی در این همایش‌ها تاکنون دو کارگاه علمی و آموزشی در استان برگزار شده است.

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: همایش ملی پیوست‌نگاری فرهنگی در چهار بخش تخصصی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، بهداشت و سلامت، فناوری و اطلاعات و ارتباطات و مدیریت شهری و شهرسازی و مسکن برگزار شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این همایش و همچنین برگزاری کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای طراحی پیوست‌های فرهنگی در پروژه‌های حوزه‌های مختلف مؤثر باشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول